2013. április 3., szerda

BOoOoM!






Sziasztok! :)

 Mint látjátok, a blog teljesen át alakult. Gondolom észre vettétek az új címet, és az új szereplőket. De mielőtt a lényegre térnék, szeretnék valamit tisztázni. Manócska kommmetje kicsit meglepet, és aggodalomra adott okot. Ne érts félre, nem volt vele semmi probléma, csak tisztázni akarom. Senkitől nem vártam el, hogy könyörögjön,vagy sírjon nekem, hogy folytassam. Be kell valljam kicsit át akartalak titeket verni, hogy nagyobbat csattanjon a dolog. Persze semmi rossz szándék nem volt bennem, de nem gondoltam volna, hogy ez fog lejönni nektek. Tényleg benne volt az is, hogy mennyi az érdeklődés, mivel mostanában, ahogy írtam is csökkent a nézettség. Mai napig nem tudom miért. Senkitől nem várom,hogy minden fejezethez írjon, csak néha azért nekem is jól esne egy-két szó, tényleg azt érzem ennyit megérdemlek. Tudom, hogy sokat látogatják a blogot, de még mindig nem értem, akkor mér csak 6-7 tetszik. Ha szeretitek, de nincs kedvetek, vagy időtök írni akkor legalább a „tetszikre” menjetek rá. Persze ha csak tetszik, ha nem akkor azt is elfogadom, de akkor írjátok le mi nem,és próbálok változtatni rajta. Szóval mindenkitől bocsánatot kérek, a kis csínyem miatt. Különben jól estek a kommentek, és a chatbe írt dolgok. Szóval, köszönöm szépen akik írtak.
Na most pedig a lényeg. Remélem mindenkinek leesett. Igen, lesz második évad. Reménykedem, hogy a hülyeségem miatt, nem vesztettem el az olvasóimat. Lejjebb találtok egy kis meglepi videót. Ami nagyjából magába foglalja a 2.évadot. Ajánlom, hogy nézetek körül a blogon, ugyan is a „tartalom”és a „szereplők” oldala is megújult. Nem is húzom tovább az időt. 

Are you ready??  


U.i Szeretném megköszöni, a rengeteg segítséget Denise-nek. Mire mennék nélküled ! 

4 megjegyzés:

  1. Aztaaa... még videót is készítettééél? Wooow!!! ^^ Nagyon örvendek, hogy folytatod, el sem tudod képzelni, hogy mennyire :) yuppiiii :)) :D nagyon nagyon várom...awww most itt vigyorgok, mint egy hülye :)) akarom a 2. Évadooot ^^

    VálaszTörlés
  2. Annyám imádom :D
    Mondtam én, hogy neked folytatni kell :D
    Csodás lett a kinézet is :D
    Kíváncsian várom :))

    VálaszTörlés
  3. Oké, nem leszek hosszú, de kifejező! :)
    Ki-rály!! :) Nekem tetszik az ötlet, a videó pedig fantasztikus ötlet volt hozzá!;)
    Jaj ezt szeretném elmondani. Általában mindig írok kommentet, és tudom, hogy sok a dolgod, de örülnék ha válaszolnál rájuk.:) Szerintem mások is, talán több kedvük lenni írni.:) Csak ennyit szerettem volna.;)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Tényleg tök király lett a videó, meg az átalakítás is, alig várom a folytatást.

    bocsánat még egyszer a múltkori kommentem nyers fogalmazása miatt, azt hiszem egy "kicsit" rossz passzban voltam...
    azt hiszem, ha kicsit talán türelmesebb vagyok és csak az újítás után írok, az nem lett volna negatív hangvételű ;)

    VálaszTörlés