2012. december 18., kedd

8.fejezet - Váratlan fordulatok

Sziasztok! Megérkeztem a fejezettel,kicsit rövid lett,ne haragudjatok! Mint láthatjátok,megváltozott kicsit a kinézett. Még is csak karácsony lesz! Most már tartsatok ki,három nap! Nagy nehezen,de ki lehet bírni. Remélem, mindenkinek tetszik. Köszönöm a komikat,mindre válaszoltam. Jó olvasást a részhez! Puszillak titeket! ♥




 Eric Saade - Marching (In The Name Of Love )

- Te meg mit keresel itt? - Nem hiszem el, hogy ez mindenhol ott van!
- Nyugodj már le, Tomas szólt, hogy jöjjek el értetek, mivel lerobbantatok, de ők nem tudnak még eljönni-mondta sík nyugodt arccal. De idegesítő.
- Jól van, akkor menjünk - szálltam be a hátsóülésre. Furcsán nézett rám. Mi van? Csak nem azt hitte, hogy mellé ülők? Hah
- Jól van, akkor először haza viszlek Eric, utána, TÉGED - nézett rám.
- Mi? De hát én közelebb lakok, mért nem engem raksz ki előbb? - Direkt csinálja?
- Ne köss már bele mindenbe - Barom. Egész út csendbe telt, amíg oda értünk Eric-hez.
- Kösz, hogy segítettél, és haza hoztál Dean. Mi meg majd még beszélünk. - nyomott puszit arcomra és elment. Majd még beszélünk? Ez azt jelenti, hogy akar velem próbán kívül is találkozni? Már a gondolattól is elmosolyodtam.
- El ne olvadj tőle! Nem tudom mit eszel rajta - Féltékeny, érezni lehet a hangján.
- Nem olvadók én senkitől,de arra rá jöttem, hogy te halálosan féltékeny vagy.
- Igen, az vagyok, és azért is figyelmeztetlek, ha nem fejezed be ezt, ami van köztetek akkor nagyon csúnya vége lesz. Elmondok neki mindent és ő nem hiszem, hogy olyan megértő lesz, mint Mike. Szóval, ha nem akarod, hogy baja essen a dalos pacsirtának, és ha tovább akarsz táncikálni a csapatába, akkor maradj távol tőle azt ajánlom. - eközben haza értünk.
- Remélem, elég érthető voltam. - mondta mielőtt ki szállhattam volna. Nem hiszem el, hogy egy nap ne legyen semmi. Most még is mit csináljak? Ha folytatom, akkor elmondja neki és akkor biztos meg fog utálni, és még lehet a csapattól is repülők. De ha nem, akkor meg magamnak és még Eric-nek is fájdalmat okozok, és repülők a csapattól. C verzió nincs?
- Na, végre hogy haza értél, minden oké? - kérdezte Mike.
- Ühhüm..De most megyek lefekszem, mert, hulla vagyok. Jó éjszakát - mentem fel a szobámba. Na, most van szükségem egy nyugtató fürdőre. Tele raktam vízzel a kádat, raktam bele levendula olajat, majd beleültem, és próbáltam egyszer életembe helyes döntést hozni. De ahogy néztem sehogy se lenne jó. Ajj istenem adj már valami jelet. Valami rezeg, de mi? A telefon. Sms-em jött. Eric-től. Ohh szóval ez az a jel. Ez dönti el, hogy mi legyen, hogy mi lesz benne. "Holnap tudnánk találkozni? Szerintem lenne mit meg beszélünk, és befejeznünk! Eric"- Ez nem valami nagy jel. Vagy talán majd akkor jövők rá? Vagy csupán ennyire hülye vagyok és ez semmiféle jel. De mi az, hogy befejeznünk? Na, jó Do ne gondolj bele semmit. De valamit vissza kéne írni. "Persze, írd meg, hogy hol-mikor! Szerintem is van mit! :)" Doris
Ahogy elküldtem jött is a válasz. "Rendben akkor délbe ahol vacsiztunk a csapattal?"
Gyorsan bepötyögtem a választ.- "Rendben, ott leszek!"- Megint rezgés elég gyors. "Akkor ott találkozunk. Álmodj szépeket". Felvettem a pizsim és lefeküdtem. Hogy fogok dönteni? Na, arra én is kíváncsi vagyok. Rezeg! Mi már megint? Ja, még mindig a telefon. Reggel elég hasznavehetetlen vagyok. Sms Eric-től. "Előbb is találkozhatnánk? 11 kor?" Eric - Mi ? De már fél 11 van! Gyorsan válaszoltam rá. "Rendben 11 kor ott! puszi" Gyorsan kipattantam az ágyból, és rohantam a fürdőbe csak ugye bár én okos lány szanaszét hagyom a cuccaim, ezért nem láttam a cipőm, és szépen elestem benne. Hatalmas huppanással estem hasra. Ezt még szerintem otthon is hallották.
- Minden rendben? Mi volt ez... - de nem tudta befejezni, ugyan is, ahogy meglátott elkezdted nevetni. Rosa is sietősen rohant fel. Még valaki aki röhög rajtam? Tényleg ilyen hangos voltam?
- Most mit nevetek, a padlónak is szüksége van egy ölelésre - pufogva vonultam be a fürdőbe. Gyorsan letusoltam, majd felvettem valami csinos rucit. Hajammal próbáltam valamit kezdeni. Nem nagy sikerrel. Majd feldobtam egy kis sminket. De hol lehet a zakóm?
- Rosa nem láttad valahol a zakóm?
- De kincsem, felakasztottam. De hova ez a nagy sietség?
- El fogok késni
- Huha mi miatt vagy inkább ki miatt rittyentetted ki magad így? - Na, már csak ez hiányzott! Ő, és a kínos kérdései.
- Senki miatt. Nem öltözhetek néha csinosan, CSAK ÚGY?
- Aha, hát persze, igyekezz, el ne késs a találkádról Eric-el - mosolygott majd ott hagyott. Ezt meg még is honnan tudja? Na, jó nincs időm ezen gondolkozni, elkések! Szerencsére Rosa hívott nekem egy taxit és már indulhattam is. Mikor érünk már oda? Jaj, rosszabb vagyok mint Szamár a Shrek-ből. Rá néztem a telefonomra 11:12 mutatott. A pasik nem igazán szeretnek várni. Nem mintha mi igen. Na, végre! Gyorsan kifizettem, majd rohantam is be. Ott ült egy félre eső kis asztalnál. Mint mindig, nagyon jól nézett ki. Egy farmer ing volt rajta. Mikor meglátott rögtön elmosolyodott.



- Szia. Ne haragudj, hogy késtem. De amikor szóltál, akkor még, hogy fogalmazzak, nem voltam beszámítható állapotba - kezdtem el nevetni kínomba.
- Semmi baj. Te ne haragudj, hogy utolsó pillanatban szóltam. - ültünk le.
- Nem baj. Életem leggyorsabb elkészülése volt. Nos, de miről is akartál beszélni? - kérdeztem remegő hanggal. - Arról a tegnapi incidensről, amit Dean megzavart. Figyelj, nagyon kedvellek és nagyon örülők, hogy téged választottunk a csapatba. Mivel akkor nem láthatnálak, mindennap - Te isten - Bár kezd ez is kevés lenni - nevette el magát. Jaj de édes. - Nem akarok semmit sem elsietni, de szeretném, ha valami komolyabb is ki alakulna. Már úgy érzem, készen állok egy komoly kapcsolatra. Ha persze te is egyet értesz ezzel. Te hogy érzed? Lehet valami köztünk??

8 megjegyzés:

  1. "Persze hogy lehet, Eric" <- ezt válaszolnád Te utána pedig elájulnál <3
    Amúgy szia :D

    Mondok neked egy újdonságot, tetszett :D Na jó hazudtam ez nem volt újdonság ;) DE az igen, hogy sokat mosolyogtam. Elkezdődött feloldódni a hangulat, ami jót tett nekem és a résznek is :D
    Dean még mindig egy p*cs.. komolyan agybajt kapok tőle, hogy meri megfenyegetni dorist? :O
    " El ne olvadj tőle! Nem tudom mit eszel rajta" <- haver, ha csaj lennél, te is elolvadnál tőle! De egy féltékeny majom vagy!
    Nem tudom Doris hogyan határoz, de ebből jól nem fog tudni kijönni.. Eric nehezebb menet lesz, mint Mike.. legalábbis ez a megérzésem..
    Mikor pofára esett XD Istenem mennyire röhögtem :D Én az ajtófélfának megyek mindig neki -.-" Hát "reggel" még nem lát az ember :D
    Azta :O Eric gyorsan belecsapott a közepébe nem kertelt.. Ez cseppet - megint hazudok, mert baromira - meglepett... Nem tudom mi lesz erre Doris válasza... azt tudom a tied mi lenne, ezzel kezdtem ;) <3
    Tetszett a rész, és nagyon szép az új kinézet is, mindig karácsonyi hangulatom lesz, ha felnézek ide!
    Várom a következőt, remélem kapunk tőled karácsonyi ajándékot *-* <- véletlenül se célozgatok ám ;)
    Puszi <3 Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni! :)
      Nos,ez övön aluli volt,azért nem vágnám rá rögtön..Nem adom én olyan könnyen magam ! :)

      Én se mondok azzal újat, hogy most mint mindig, nagyon boldoggá tettél! :)
      Háhá..hát igen..ideje lesz megszokni őt mivel ő ilyen XDD Igen..ki tud Saade-nek ellenállni...SENKI :D
      Hogy,hogy dönt a köviből kiderül...de egy biztos nincs könnyű dolga mint úgy általában :(
      Nos,igen velem is sokszor történek hasonló dolgok..de ez mind az én rendetlenségem miatt van xD de jókat röhögök saját magamon ilyenkor. Annak meg pláne örülők,hogy sikerült megnevettetnem téged :D
      Mai világba, sajnos nincs mire várni, mert mire kettőt pislantunk eltűnik mire vágyunk :D
      Nagyon örülők,hogy tetszik,és hogy szívesen jössz fel ide :D
      Oké,nem veszem célozgatásnak,de meglátom mit tehetek :D
      Köszönöm hogy itt vagy nekem mindig ! ♥
      Puszillak

      Törlés
  2. Szia! :)
    Nagyon-nagyon röstellem, de semmilyen időm sem volt az előző fejezetedhez kommentelni. Gondolom észrevetted, hogy a saját blogomon sem voltam aktív. Nagyon kikészített a suli, de most itt vagyok! :)
    Szóval a rész:
    Ennek a Dean-nak mindenhol ott kell lennie, már nagyon zavaró. Miért pont őt küldték?! :D Meg már megint fenyegetőzik? Ennyire bunkó már nem is lehetne...
    Azok az SMS-ek..*-* Én is szívesen beszélgetnék így Erickel.:) Aztán másnap reggel ilyen hirtelen elkészülni, szinte lehetetlen, de Doris megoldotta. Igaz elesett, de ezzel mindenkinek szerzett egy vidám pillanatot.
    Eric többet akar, nem csodálkozom. Viszont most Dorisnak döntenie kell. Ha a helyében lennék én azt mondanám: Lehet! De valamit tudnod kell...Itt elmondhatná neki ezeket amivel mondjuk Dean fenyegeti. Igaz nehéz lesz, de ez így lenne minden szempontból korrekt.:)
    Nagyon tetszett és várom a következőt.
    Puszi: Bonie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Semmi baj,tudom milyen,és együtt érzek veled :( Az a lényeg most itt vagy :)
      Igen,sors furcsa fintora ez xDD Igen,ő született rossz fiú xD
      Egy kérdésem van: ki nem? Én is tuti olvadoznék :D
      Örülők,hogy neked is szerezett vidám pillanatot. :D
      Igen,ilyenkor mindenki okosabb az adott félnél...de neki kell dönteni..majd kiderül jól dönt-e, vagy rosszul, bár jól nem tud szerintem...
      Örülők,hogy tetszett, és köszönöm, hogy írtál :)
      Puszillak :) ♥

      Törlés
  3. Szia (:
    Megint az utolsó előtti pillanatban, de csak landoltam!
    Dean valami nyomkövetőt tett Dorisra? Máskülönben nem értem, hogy tud mindig a nem megfelelő szituációban megjelenni.
    Reménykedtem benne, ha kiderül, hogy Dean adta el a drogokat Dorisnak, elveszti az emberek bizalmát, de úgy látom csalódnom kellett.
    Féltékeny? Még arra sem méltó, hogy Ericcel egy légtérben üljön, hogy merészel féltékenykedni és leszólni?
    Nagyon aranyosak voltak az sms-ek, feloldották a Dean iránt érzett dühömet!
    Egy kicsit nekem gyors, ez a többet akarok tőled dolog, hiszen nem is ismerik egymást, de másfelől igazad van, hiszen egy kapcsolaton belül lehet csak igazán kiismerni a másikat. Nem tudom hogyan dönt Doris, de ez az a tipikus eset, ahol nincsen jó döntés, mert mindegyik válasz következménye bonyodalom lesz.

    Örülök, hogy figyeltél a fejezet tagolására és már jóval több vessző volt benne, így könnyebben értelmezhető, és nagyon évezhető volt!

    Ha addig nem hoznál részt, vagy én nem érnék ide -ami valószínűbb sajnos- akkor Kellemes ünnepeket kívánok neked!
    Melody (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Tudod,a gonosz mindenhol ott van :D Nem tudom,hogy csinálja...de be kell vallanunk, elég jól csinálja...:/
      Ááá ..az túl egyszerű lett volna,és lehet annál jobban bosszút esküdőt volna..
      Pontosan,nem méltó semmire...főleg arra hogy akár egy napon említsük Ericel...de hát ez van...
      Örülők,hogy sikerült feloldani a helyzetet...ne csak mindig rossz dolgok történjenek :D
      Igen,kicsit gyors, de ahogy mondtad így lehet meg ismerni a másikat...de azt ne felejtsük el, ez nem szerelem, szóval nem szerelmet vallott...hanem bevallotta, hogy szimpatikus neki ennyi..
      Hogy,hogy dönt az a köviből kiderül :)
      El sem hiszed mennyire ezt jó hallani...reménykedtem benne, hogy tudok még fejlődni :$
      Köszönöm szépen,neked is Kellemes ünnepeket! ;)
      Köszönöm,hogy mindig itt vagy nekem! :)
      Puszillak ♥

      Törlés
  4. Jujj de jó!Nagyon bejön a fogalmazási stílusod :D
    Remélem IGEN-t mond Doris ^^
    Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon örülők,hogy tetszik! Remélem ezentúl is olvasol majd, és néha írsz nekem. Mivel nagyon jól esik, akár egy-két szó is ;) Hogy,hogy válaszol az a köviből kiderül :)
      Köszönöm,hogy írtál! :)
      Puszi

      Törlés