2012. december 4., kedd

6.fejezet - Vége mindenek?

Sziasztok! Megérkeztem a fejezettel. Remélem tetszik és kapok véleményt. Köszönöm a komikat. Jó olvasást! :)





 Molly Sandén & Christopher - A Little Forgiveness

- Meg tudhatnám, minek köszönhetem a látogatásodat. Egyáltalán hogy jutottál be? - néztem rá szúrósan.
- Mért nem látogathatok meg egy régi ismerőst? Rosa engedet be, de pont akkor kellett indulnia, de mivel meg bízik bennem, megvárhattalak
- Nagy hiba volt benned megbízni - vigyorogtam rá
- Áuch, ez azért fájt. Úgy gondolom nem sikerült befejezni egy beszélgetést. Jól kivágtad magad Mike előtt.
- Nem a te érdemed volt, mivel majdnem lebuktattál.
- Jól van már, nem buktál le nem az a lényeg? - Nem az a lényeg? Megölöm, esküszöm!
- Igen, azt mondjad mit akarsz már megint?
- Nem egyértelmű? - ÖÖ nem?!
- Azt hogy újra kezdjük - Mit akar ez újrakezdeni?
- Nem tudom mit akarsz. Ugyan is nincs mit! - Kezdem elveszíteni a türelmem.
- Most mért tagadod le? - Még is mi a francot?
- Miről beszélsz Dean?
- Megint  érezni akarom ajkadat. - Úristen, mint valami szappanoperában. Hánynom kell. Na, de várjunk csak mi az hogy megint? Egyszeri eset volt, de akkor is három másodpercnél nem tartott tovább.
- Arra vágysz, hogy ismét elutasítsalak? - néztem rá
- Volt mikor nem utasítottál el - Mikor?
- Mi van, nem emlékszel rá? Ja, biztos bevoltál akkor is gyógyszerezve. - Nee!!
- Mikor volt ez?
- Emlékszel mikor egy házibuliba mentünk az erdőbe.....



- Biztos jó ötlet ez az erdőbe lévő buli? Mi van, ha valaki rosszul lesz? Kihalt az egész hely - siránkoztam.
- Nyugi van, nem lesz semmi baj! Bulizunk egy nagyot, rendben? - mosolygott rám Dean.
- Jó - egyeztem bele. Bár még mindig nem tartom jó ötletnek. Végül is kezdtem feloldódni. Jó volt a zene, a társaság is. Egymás után hozták a piákat. Majd Dean is oda jött és kezembe adod két kis kapszulát. Grab somebody sexy, tell 'em hey Give me everything tonight Give me everything tonight Give me everything tonight Give me everything tonight. Ohh ez a kedvenc számom, pattantam fel kicsit túl gyorsan, hirtelen megszédültem, de most rohadtul nem érdekelt. Befurakodtam magam a tánctérre az emberek közé. Ritmusra kezdetem el rázni a csípőm, teljesen bele éltem magam. Nagy löketett adott a gyógyszer meg a pia. Egy kar fonódott a derekam köré és vette fel ő is a ritmusom, nem tudtam ki lehet az, de nem is izgatott. Csak élveztem. Már jó ideje táncolhatunk, mikor megfordított és le smárolt. Majd mikor elhúzódott akkor szembesültem ki az...




- Te tényleg képes voltál ledugni a nyelved a torkomon, mikor nagyon jól tudtad, hogy nem vagyok teljesen magamnál?! - háborodtam fel.
- Most még is mi bajod? Hiszen élvezted, és igen talán egy kicsit kihasználtam, hogy olyan állapotba vagy. - Kicsit? Ekkora egy szemetet.
- Ezt nem hiszem el, hogy lehetsz ekkora rohadék - kezdtem el csapkodni
- Jól van már nyugi kis lány - szorította le kezem
- Nem nyugszom le, és nem vagyok már kis lány. Értsd már meg, hogy nem lesz köztünk soha semmi a büdös életbe! - ordítottam.
- Na, azt majd meglátjuk. Ha nem leszel velem akkor mindenki meg tudja a kis titkaidat. Kezdve Mike-al és a dalos pacsirtáddal. - Most komoly ezzel akar fenyegetni?
- Nem leszek veled, mivel undorodom tőled, ha ez az ára akkor mindenki meg tudja a titkom. Nem érdekel!
- Most már én is nagyon kíváncsi vagyok erre a titokra - szólalt meg Mike. Úgy látom most jött el az ideje, hogy őszinte legyek vele és akkor Dean se tud semmivel zsarolni.
- Erre kíváncsi leszek - röhögött Dean
- Nem leszel te semmire kíváncsi, mivel most eltűnsz - mondta szigorúan Mike
- De..
- Most! - ordított rá. Még sosem láttam ilyenek. Nem tudom, hogy fogja fogadni az egészet. De egy biztos, hogy nagyon félek, hogy elveszítem..
- Nos, talán neki is kezdhetsz a magyarázkodásnak - ült le a kanapéra.
- Tudod, hogy elég rossz életem volt, és hogy sok rosszat megéltem: Rengeteg visszautasítás, rengetegen okoztak csalódást, fájdalmat, akitől nem vártam volna. Dili dokihoz jártam minden héten. Tudom, hogy ez nem volt megoldás, de akkor annyira depressziós voltam, hogy már csak magammal foglalkoztam. Csak azzal, hogy valahogy eltűntesem a fájdalmat, ha csak egy két órára is. Az orvos felírt egy altatót, hogy tudjak aludni éjszakánként. Rájöttem, hogy sokkal nyugodtabb vagyok tőle, egy nap már nem egyet vettem be, hanem kettőt, hármat. De sosem gondoltam volna, hogy egyszer rá szokok. Majd jöttek elő a többi dolgok. Rengeteg csokit meg ettem és utána bűntudatból kihánytam vagy napokig nem ettem. Dean-t lassan  2 éve ismertem meg. Ő szokta beszerezni a gyógyszereket, mikor már nem jártam dokihoz. Vele szoktam bulizni járni, ilyesmi. Egy nap elvitt egy helyre, meg csókolt, kedvesen megmondtam neki, hogy ez nekem nem menne. Erre felkapta a vizet és bosszút esküdőt ellenem. Most meg azzal fenyegetett, hogy elmondja neked, ha nem állok le vele. Figyelj, Mike tényleg nagyon sajnálom , hogy nem mondtam el de olyan rendes voltál velem. Mikor mondtad, hogy bennem sosem csalódnál majd meg szakadt a szívem. Tudtam, hogy most jött el az idő hogy el mondjam neked az igazat, mivel meg érdemled, hogy tud az igazat. Ha meg is utálsz és haza küldesz - csöndben hallgatta végig a monológom. Az arcáról nem lehet semmit leolvasni. Most mi van? Megöl ez a csönd!!
- Nos, örülök, hogy legalább most elmondtad. De tudod mit utálok a legjobban? A hazugságot, és te nem is akármibe hazudtál! Komoly dolog ez Doris, hát nem érted? Ha az elején mondtad volna, nagyon szívesen segítek! De így... - Bravó Doris, csak te tudsz ennyi embernek csalódást okozni
- Figyelj, kell egy kis idő, míg ezt feldolgozom. Nem kell el menned sehova, maradj csak - azzal ott hagyott, azzal a személlyel, akit most mindenkinél jobban utálok. MAGAMMAL!

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Húhaa...hát ez a Dean ez egy...inkább nem kezdem el ecsetelni.
    Fenyegetni Dorist? Úgy érzem hiába lett elküldve, nem száll le róluk. Remélem Eric majd helyrerakja.:P
    Sajnálom szegény lányt, mert nem lehetett ezt könnyű bevallani olyan embernek, aki nagyon szereti.
    Mike remélem nem haragszik meg rá különösebben, hiszen rokona. Bár meg tudnák minél hamarabb oldani az ügyet.:)
    Nagyon tetszett a rész! Várom a folytatást!;)
    Puszi Bonie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bonie ! :)
      Háhá... úgy látszik nem csak Doris nem bírja xDD
      Nos igen, ő tipikus rossz fiú,ha nem is Eric valaki remélhetőleg helyre teszi, előbb vagy utóbb.
      Szerintem senkinek sem könnyű egy ilyen dolgot bevallani, de akit szeretünk az a legrosszabb :(
      Sajnos az még nem jelent semmit hogy rokonok,és valljuk be nem kis dolog..de majd kiderül.
      Örülők, hogy tetszik :) Köszönöm,hogy írtál :)
      Puszillak

      Törlés
  2. Szia :D
    Mollyyyy *-* Gondolom tudtam hogy ezzel fogok nyitni XDD De ismételetlen meghallgattam a számot, még vissza is tekertem ;)) imádom *-* :DD
    Ez a Dean.. a hányinger kerülget tőle, nem azért mert csokit ettem, hanem mert egy erkölcsi fertő ez az ember.. vagy állat.. nem tudom melyik kategóriába soroljam!
    Tudod mi tetszett a legjobban a vallomásban? - azon kívül hogy Mike leordította a nyomorék fejét ennek a majomnak és elzavarta- az hogy egy szuszra mondta el Doris a történteket és ez úgy hatott, mintha darálná a sorokat, nekem átjött :D
    Kifacsarodott a szívem Doris utolsó mondatától és Mike szavaitól is.. remélem megbocsájt a lánynak!
    Nagyon tetszett, és sajnálom nem tudok mit tenni, Dórii függő lettem *-* Még ez a rohadt iskola sem csillapítja, pedig mindent megtesz annak érdekében, hogy keveset tudjak veled beszélni -.-" De mi nyerünk ;) <3
    Imádtam, imádlak <3
    Várom nagyon nagyon iszonyatosan a következőt :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni! :)
      Igen,valahogy gondoltam hogy megfogod említeni xDD Különben én is nagyon szeretem ezt a számot :)
      Hát igen,szerintem mind a kettő csoportba bekerülhet xDD
      Háhá...nyomorék fejét a majomnak? xD huhaa..:D Különben örülők hogy tetszett,szegény már kívülről fúja az egészet, és már van gyakorlata bocsánatkérésből,sajnos :/
      Igen,elég szomorú jelenet,de sajnos Mike-ot is meglehet érteni..nem kis dologba hazudott...Hogy megbocsát neki az majd kiderül...
      Háháá ..Most nem tudom mit csináljak,elnézést kérjek? XD Végül is bóknak veszem :DD Igen,az átkozott iskola,de szerencsére mindjárt szünet...addig meg kitanulhatom a lelkemet -.-"
      Mindig mi nyerünk ;) Ne felejtsd el :P <3
      Én is nagyon imádlak és köszönöm hogy írtál :)
      Puszillak <3

      Törlés
  3. Szia (:
    Már rögtön a fejezet előtt két dicséretet is kapsz! Egyrészről gyönyörűek a hópelyheid, nagyon hangulatos, biztosan sok munkád volt vele, de megérte! Másrészről pedig, kiváló a számválasztás, igazán imponált nekem, nagyon szeretem ezt a dalt, az egyik kedvencem Mollytól!
    És a fejezetben sem találtam semmi kivetnivalót!
    Ahogyan arra számítottam Dean természetesen várt valamit, azért a cseppnyi szívességért cserébe, de Doris szerencsére ésszerű volt, és nem ijedt meg tőle! Mike megtudta Doris féltve őrzött titkát, de így minden könnyebb lesz, és tud segíteni, mert az a dolga. Mellette állni ebben a helyzetben.
    Doris, ne utáld magad, attól nem jönnek helyre a dolgok. .. Remélem valakinek az "út végén" sikerül Dorist megszerettetni saját magával. Ennek a lánynak fel kell ismernie a saját értékeit, akkor tud majd előre lépni!
    Tetszett a rész, mint mindig, és várom a következőt!
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Melody! :)
      Ohh köszönöm szépen :$ Nos igen, elég bonyolult volt megtalálni már azt, hogy hogyan kell xDD Én is nagyon szeretem ezt a számot, és nagyon passzolt a fejezethez, és reménykedtem hogy tetszik nektek :D
      Örülők, hogy nem találtál semmi kivetnivalót :P
      Igen,ahogy mondtam is előző fejezetnél rá tapintottál a lényegre :) De mit várunk egy ekkora baromtól már elnézést :D Igen, nem ijedt meg tőle, de tudja hogy ennek még csöppet sincs vége...
      Igen, Mike meg tudta, sajnos ez elkerülhetetlen volt...biztos tud/fog segíteni neki, de előtte még meg kell neki bocsátani és az nem is dolog...
      Doris ilyen, mindig a negatív dolgokat látja, és mindig magát hibáztatja a dologért, és örökösen azt hiszi mindenkinek csalódást okozott :( Hogy lesz e mellette valaki aki fogja a kezét az majd kiderül szép lassan :D
      Örülők,hogy tetszett,és köszönöm hogy írtál :)
      Puszillak

      Törlés