2012. november 21., szerda

4.fejezet - Álom vagy rémálom?

Sziasztok! Megérkeztem a fejezettel, rövidebb mint a múltkori,de garantálom, hogy a következő rész hosszabb lesz! :) Köszönöm a komikat,válaszoltam rájuk. Jó olvasást! :)
 Jordin Sparks - One step at a time
Sikerülni-e kell! Ez csak egy tánc, amire lassan 3 hete keményen gyakorlok. Úgyis csak pár ember előtt kell előadnom. Nincs miért izgulnom. Ez az egy esélyem, hogy megvalósítsam az álmom. Hajrá! Úristen mekkora a sor. Na és akkor mi van? Simán legyőzőm őket! Majd két óra várakozás után végre felvették az adataimat. A 7-es számot kaptam, ami a kedvenc számom, szóval valami jelnek vettem. Jó,  most van kb fél órám gyakorolni .Még pár lánnyal volt egy terembe. Ahogy beléptem furán kezdtek rám nézni. Úgy látszik nem leszünk öröibarik. Bekapcsolták a zenét, mély levegőt vettem és a lábammal kezdtem el ütni a ritmust. Próbáltam nem rá feszülni csak élvezni a zenét. Kettőt jobbra majd kéz balra lendül. Oké sikerült megcsinálni, vajon a zsűri előtt is menni fog? Még volt vissza pár percünk a többi lánnyal az öltözőnkbe kellett várnunk. Gyorsan megmosakodtam és megigazítottam a hajam, épp mentem volna ki mikor az egyik szőkeciklon leszólított.
- Héé te, azt hiszed, hogy be fogsz kerülni a csapatba? - Nézett rám lenézően
- Mért ne sikerülne, mindenkinek ugyan annyi esélye van .
- Jaj milyen kis naiv lány vagy te, csak tud, hogy te egy senki vagy és már meg van ki az a három, aki bekerül a csapatba - Igaz? Lehet tök feleslegesen küzdők?
- Még is ezt honnan tudod?- Kérdeztem kíváncsian.
- Onnan Drágaságom, hogy az én nővérem az egyik zsűri, Tracy-nek pedig a barátja benne van a csapatba. Had ne kelljen mondanom, hogy nagyon hatásosak tudunk lenni. Mindent meg fogunk tenni, hogy ne TE legyél az a bizonyos harmadik. - Ezek a szőke cicababák képesek mindenre, semmi esélyem ellenük. Van egyáltalán értelme bemennem? Nem érdekel akkor is bemegyek és mindenkinek le fog esni az álla.
Itt állunk a zsűri előtt és várjuk, hogy döntöttek. Mindennél jobban akarom ezt, és ezt nem teheti tönkre egy barbie baba sem.
- Nos, nagyon örülők hogy ennyien eljöttetek,  de mint tudjátok, csak hárman juthatok be a csapatba. Aki nem kerül be az se csüggedjen, mind nagyon jók voltatok. Nehéz is volt a döntés. Nos, az a három személy pedig nem mást mint.....



 -Doris héé, minden rendben? - fogta meg a vállam.
- Persze, csak emlékek.
- Jó vagy rossz? - Van nekem egyáltalán jó emlékem? Nincs
- Rossz, de inkább hagyjuk, mért jöttünk ide? - Csak mond azt, hogy takarítanom kell, és semmi köze nem lesz a tánchoz, kérlek!!
- Ahogy mondtam, megbeszéljük a leendő főnökeiddel, munkatársaiddal, hogy legyen.
- Aha, és mért egy tánciskolába találkozunk?
- Majd megláttod - Jaj nekem! Egy sötét folyosó, ami végén egy kis világosságot láttok. Na, jó ez olyan volt, mint azok a bolond emberek mesélnek mikor halál közeli állapotba kerültek, és hogy látták a "fényt". Röhejes!
- Gyere erre, úgy látom még korán érkeztünk
- Keresd meg őket, addig elmegyek a mosdóba.
- Jaj ti nők mindig csak a külső - rázta a fejét és magamra hagyott. Perpillanat a külsőm érdekel legkevésbé, az-az istenverte hányinger nem akar elmúlni. De mitől lehet? A gyógyszertől eddig sosem volt hányingerem. Bele néztem a tükörbe, és a régi önmagam tekintett rám vissza, sápadtan, karikás szemmel. Megint kezdek szét esni, nem keríthet megint hatalmába. Azért jöttem ide, hogy kezdjek valamit magammal , nem azért, hogy teljesen tönkre tegyem magam. Meg mostam az arcom,bár az arcom színén nem változtatott sokat. Na, jó, sikerülni fog! Ahogy kiléptem az ajtón valakibe bele ütköztem.
- Jaj nem haragudjon , figy....te? - Nem hiszem el, hogy ez mindenhol ott van.
- Nem valami kedves vagy velem, és a kérdésedre igen, én mivel egy beszélésre jöttem. De ugyan úgy kérdezhetném, hogy te mit keresel itt?! - Még hogy kedves, na ne röhögtessen már,és még nagyképű is nem tudom mire.
- Én is egy megbeszélésre jöttem, de ha most megbocsáltasz megkeresem Mike-ot - Épp indultam volna el mikor utánam szólt.
- Elég ramatyul nézel ki, mi van megint túl sok csokit ettél? - Mi? Ezt honnan tudja?
- Mit nézel olyan meglepettem, mindenről tudok , hogy ha rossz kedved van, telezabálod csokival magad és utána szépen kihányod, de van, mikor még két napig nem eszel annyira bűntudatod van.  Ja és el ne feledkezek a gyógyszer függőségedről - Itt a szavába vágtam.
- Nem tudom, honnan tudsz erről. Ja és mellesleg, nem tudom mit prédikálsz, ugyan is te szerezted régen a gyógyszereket nekem
- Jól mondtad RÉGEN, de most már semmi közöm hozzá. Mike tud róla hogy milyen züllött ember az imádott unokahugicája?
- Azt mondtad már semmi közöd hozzá, akkor meg főleg ne érdekeljen, hogy tudja -e, vagy sem - Na, most kezd elpattanni az a bizonyos húr az agyamba.
- Áá, szóval nem tud róla, milyen nagy csalódás lesz neki mikor meg tudja - Mi?? El akarja mondani?
- Ne üsd bele az orrod az én dolgomba, most már tiszta vagyok, és egyre csak jobban leszek, nem kell semmit tudnia róla.
- Szerinted meddig fogod tudni titokba tartani? Ugyan is néztél már tükörben? Pontosan leolvasható róla, hogy drogozol. A sápadt arc, karikás szem, kézremegés, zavarodottság.
- Milyen pontosan leírtad, nem is mondtad, hogy leraktad a doktorit. Vagy esetleg te is át élted, hogy így leírtad?
- Na, ide figyelj Doris..
- Nem te figyelj ide Dean , nem vagy te senkim hogy bele szólj az életembe, és hogy tönkre tedd. Szóval, ha megkérhetlek, kerülj el messziről, és ne szólj Mike-nak egy szót sem, mert....
- Miről ne szóljon? - hallottam meg Mike hangját a hátam mögött. Hátra fordultam, és láttam, hogy nincs egyedül, hanem mellette áll egy húsz év körüli srác is. Na most ezt hogy magyarázom ki??
 

6 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Ajjaj...Régi rossz emlékek... Akkor már értem, hogy miért fogadta Doris olyan rosszul a tánciskolás dolgot.
    Aztán Dean...mondtam, hogy nem lesz a kedvenc szereplőnk. Miért avatkozik be a nagy egójával, Doris életébe?
    Mike meghallotta a veszekedés végét, ami ismét nem jelent túl jót. És...és akkor az most Eric vele? Ha igen akkor előtte fogja besározni a srác Dorist? :O
    Nagyon tetszett a rész és siess a következővel, mert már most nem hagy nyugodni a kíváncsiságom.:)
    Puszi Bonie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bonie! :)
      Nos igen, nem volt valami könnyű élete,de kinek az?
      Pontosan mert nagy az egója,nem tudja elviselni hogy nem kaphat meg akárkit és ezért úgy mondva meg akarja "leckéztetni".
      Igen Mike meghallotta de hogy mi lesz és hogy az a srác az a köviből kiderül :)
      Örülők hogy tetszik :) Köszönöm hogy írtál :) Remélem a következő is tetszeni fog :) Puszillak

      Törlés
  2. Szia :D
    Kérlek az a húsz év körül srác Eric legyen *-* na jó megteszi valami Erichez kapcsolható személy is- :))
    Magyarul valóban nem volt benne a három emberben aki tovább jutott, utálom a korrupciót.. mert ez az.. -.-" kis protekciós szőke libák bejutnak, az igazi tehetségek meg nem...
    Ez a gyerek, maradt volna inkább ott ahonnan jött.. marha nagy arca van bár én sem értem mire vág fel? DE még jó hogy Dorisnak ekkora a szája és megvédi magát!
    Most lebuktatom magam, de a Mirage-t hallgattam és annyira átéreztem a feszültséget, amit még a szám is fokozott és ahogy leírtad :D És ezt Te nem akartad megmutatni az embereknek.. rossz lány! Ne becsüld alá magad, tudod hogy megmondom ha valami nem jó, de ez is nagyon jó lett! hidd el szuper lett a fejezet :D )
    Na ezt hogy ússza meg Doris, arra befizetek...
    Várom nagyon nagyon a kövit :D Szégyellem magam hogy nem elsőként írtam, de remélem megbocsájtasz, mivel tudod mennyire szeretlek *-*
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni!:D
      Majd kiderül ki lesz az a "húsz év körüli srác" :D
      Igen valami olyasmi. Igen én sem bírom ezt, igazságtalanak érzem :/
      Sajnos nem biztos hogy elég Doris nagy szája ehhez :D Dean nem tudja hol az a bizonyos határ. Jó jó elég a leszidásból :) Csak kicsit vagyok rossz de még van remény a javuláshoz XD
      Hogy megússza-e az a köviből kiderül :)
      Örülők,hogy tetszik és hogy várod :) Nem kell semmit sem szégyellni, már mondtam nem érdekel hányadiknak írsz :) Nincs mit megbocsájtanom :) Én is :$ Puszillak <3

      Törlés
  3. Szia (:
    A visszaemlékezései, úgy érzem mindig szomorúak lesznek, minthogy említette egyáltalán nincsenek jó emlékei, de ennek most meg kell változnia. Svédországban bizony tömérdek lehetőség rejtőzik, és ha Doris ügyes, akkor bizony rengeteg jó élményt fog szerezni.
    Továbbra sem szimpatizálok ezzel az ex dílerrel, ráadásul most jó nagy bajba keverte Dorist, hogy ebből, hogy fog kikecmeregni, úgy hogy a titkát megőrizze.. nem lesz egyszerű menet, de szegény lány életében mi az?
    Nem fogok elkezdeni találgatni, hogy ki a srác, mert majdnem biztos vagyok benne, hogy nem Eric, de lehet meglepsz!
    Tetszett a fejezet, és nem baj hogy rövidebb lett, a fejezet hosszúságai változnak, majd a következő hosszabb lett. De ez például így volt perfekt (:
    Várom a következőt (:
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Melody! :)
      Igen, a többség az sajnos. :( Az majd kiderül mi lesz Svédországba, egy biztos, nem fog unatkozni :D Igen, Dean ilyen, utálja ha visszautasítják és ezért akar keresztbe tenni Doris-nak. Hogy sikerül-e neki az majd kiderül :)
      Majd meglátod ki lesz az :)
      Örülők hogy tetszik, és annak is hogy nem nyírtatok ki azért, hogy ilyen rövid lett :D Nagyon féltem ettől XD Köszönöm szépen hogy írtál :) Puszillak

      Törlés