2012. november 9., péntek

2.fejezet - Helló Stocholm!


Sziasztok!
Íme a második fejezet. Ez se annyira hosszú, sajnos első pár rész nem olyan hosszú. De már dolgozok rajta. Köszönöm véleményeket,el se hiszitek mennyire örülők mikor meglátom,hogy írtatok. Válaszoltam az összesre. Remélem erre is kapok. Jó olvasást! :) <3




Hmm.. puha ülés, a tv-be teljesen más a repülő, vagy legalább is kinézetre. Gondolom ebből mindenki rá jött, hogy először ülők repülőn. Igazából mindig is szeretem volna utazni, bejárni a világot, de mint tudjuk, ember tervez, Isten végez. Ez az álmom se vált valóra, vagyis eddig nem. Lehet, hogy nem is lesz olyan rossz ez a levegőváltozás.
Bedugtam fülembe a fülhallgatóm, és próbáltam piheni, bár az út nem olyan hosszú, de minden percet ki kell élvezni. Mindig a zene a "gyógyszerem" a bajokra, vagyis egy darabig, utána had ne kelljen részletezem mihez nyúlok. Egy órával később már Stockholm-ba voltunk. Lassan baktattam a nagy tömegbe közbe Mike-ot keresve, de sehol nem láttam. Valaki hirtelen a vállamhoz ért, és ijedtembe az egyik utazótáskámmal lábon vágtam. Nos, pár másodperc múlva rájöttem nem kellett volna.
- Te jó Isten, Mike ilyet többet ne csinálj, majdnem megállt a szívem - vettem kapkodva a levegőt.
- Anyád szólhatott volna, hogy védőfelszerelésbe jöjjek, de a basszus mi a francot hordasz te a táskádba, díszkövet? Majdnem eltört a lábam - Erre a kijelentésre nevetve a nyakába ugrottam
- Hiányoztál Mike!
- Húha, elég nagy hangulatváltózásaid vannak, egyszer szétütsz, máskor meg nyakamba vetted magad. Különben te is hiányoztál Doris - mosolygott rám
- Akkor mindened meg van? Mehetünk? - kérdezte, én csak bólintottam egyet.
- Milyen volt az út? Először repültél, igaz?
- Igen először, és tetszett az első 5 percben, de utána már nem foglalkoztam vele - vigyorogtam rá Eközben oda értünk az autóhoz, amit had emeljek ki, egy fekete BMW terepjáró volt. Első látásra beleszeretem, alig várom, hogy kipróbálhassam. Lehet túl sokat bámultam, amit Mike is észrevett, és elégé csúnyán nézett rám.
- Eszedbe ne jusson! - Uhh, már késő
- Amíg nem lesz meg a jogsid, még rá nézni se nézhetsz, és meg sem foghatod!
- Akkor még is, hogy szállok be? Kinyitod az ajtót nekem? - Élveztem, hogy szívathatom
- Ha az kell, hogy ne tegyél benne kárt akkor, IGEN. - Duzzogva beszálltam az kocsiba. Mégis mit hisz, hogy egy fél disznóért vettem a jogsim? Az megint más dolog, hogy itt mások a szabályok,de sec-perc alatt bele jövők, vagyis jönnék, ha engedné!! Az út többi része csendbe telt. Majd egy órája autózunk, vajon mikor érünk már "haza"? Unalmamba megint el kezdtem a másik rossz szokásom, hogy a körömlakkom kaparászom ... igen, nem valami jó szokás! Hirtelen Mike törte meg a csendet.
- Ideges vagy, hogy rázod a lábad, és remeg a kezed? - Most erre még is mit válaszoljak? Igazából komoly elvonási tüneteim vannak, és hogy meghalnék egy-két tablettáért, de ezt nem mondhatom neki.
- Kicsit, tudod új környezet, új ez még nekem - mosolyogtam rá.
- Ez csak természetes, minden kezdet nehéz, de megéri - nézett rám biztatóan, én csak egy mosolyt küldtem felé. Ház ház ház....fa..fa...fa..sok fa!!  Ez még is hol a francba lakik, valami erdő közepén? Majd lekanyarodtunk egy utcába ahol hatalmas házak sorakoztak, gondoltam, hogy nem egyszemélyes garzonba lakik a kocsija alapján. Te szentséges Atya Úr Isten, egy ház körülbelül annyit ér, mint az egész ország ahonnan jöttem. Pedig nem mondható kicsinek. Egyre jobban tetszik az ötlet hogy ide küldött anyám.
- Nos, megérkeztünk, itt fogsz laki egy darabig, remélem tetszik - Öööö a tetszik az nem kifejezés.
- Persze, csodálatos ez a hely - ábrándoztam tovább.
- Akkor gyere, megmutatom belülről is - vette ki kezeim körül a csomagokat. Gyönyörű kert, hatalmas medence,kell ennél több? Nem hinném.
- Ez az egész ház valami mesés, mond csak, bankot rabolsz meló mellett? - nevetni kezdett. Most mi van? Komolyan nem értem, hogy lehet neki ennyi pénze. 4-5 éve még ott lakott ahol én, az anyával. Most meg egy kacsaforgó palotába és BMW-vel mászkál.
- Gyere, inkább nézd meg a szobád, merre nézzen a partra vagy a kertre? - Most komoly? Nálunk az lehetett a két választás, hogy az ágyon alszom vagy a földön.
- Imádom a tengert, szóval inkább azt - vigyorogtam rá
- Gondoltam, ezért szóltam Rosa-nak, hogy húzzon friss ágyneműt.
- Rosa? Ő kicsoda? - néztem rá nagy szemekkel.
- A ház vezető, majdnem minden nap itt van, és elvégzi a háztartás nagy részét - Na, jó nem hittem volna, hogy lehet ezt fokozni!De lehet! Házvezető? Tengerpartra néző szoba, és medence...ez egy álom!! Meg kell csípnem magam.
- Auu - jajdultam fel, Mike könnyével küszködött annyira nevetett.
- Te még is mért csipkeded maga?
- Mindegy, inkább had lássam azt a szobát - Tehetek róla, hogy ennyire kíváncsi vagyok? Na, jó ne válaszoljatok!
- Ez lenne az, érezd magad otthon - Ez valami csodálatos. Mintha nekem tervezték volna meg. Az egyik fal fekete volt fehér épületek voltak az alján. Pont olyan volt mint mikor megy le a nap és a házak árnyéka megjelenik falon. A többi fal ezüstös árnyalatú .Az ágy fejtámlája lila volt ahogy a takaró is .Rózsaszín és fehért párnák,fekete függönyök. Egy fehér asztal és egy szintén fehér szék.Ne is beszéljek a hatalmas plazma tévéről ami a falon volt . Imádom ezeket a színeket,az egész szobát. Azt hiszem szerelmes vagyok.
- Ja és az jutott eszembe, nem sokára el kell mennem pár órára, meg leszel? - Zökkentett ki, a szobám csodálásából. Hogy meg leszek-e? Szerintem hetekig el lennék itt, annyi minden van, amit meg kell néznem, ki kell próbálnom.
- Persze, hogy megleszek, menj csak - mosolyogtam rá.
- Akkor jó, ha éhes vagy szomjas lennél, lent megtalálod a konyhát, szolgáld ki magad, lassan Rosa is meg jön - bólintottam. Gyorsan elpakoltam a dolgaimat, körül néztem a szobámba, szívesen folytattam volna a szobám bámulását, ám a hasam ellenem fordult. Na jó, pár falatot bekapok, és folytatom. Vajon Mike már elmehetett? Lassan ballagok le a lépcsőkön, mikor hirtelen megszólalt a csengő. Most mi? Kinyissam? Ugyan már Doris, mi vagy te öt éves, jó hogy kinyitod!
Lenyomtam a kilincset, mosolyogva nyitottam ki a hatalmas ajtót ám azonnal lefagyott a vigyor az arcomról, mikor meg láttam ki áll az ajtóban! Még is mi a francot keres ez itt???

                                                                        Mike háza

                                                                    Doris szobája


8 megjegyzés:

  1. Szia :D
    Te se vagy jobb mint mások :( Hát hogy lehet valamit így abba hagyni... ?? Most rághatom a körmöm egy egész héten keresztül, hogy mégis kinek "örült" ennyire Doris... szép vagy ám XD
    Tetszettek a leírások, el tudtam képzelni, mind a szobát, mind a gyönyörű udvart medencét.. - a képek nélkül is- szóval tetszett :D
    Tabletta??? Na arról szépen le kell szokni! Svédországban vagyunk nincsenek káros szenvedélyek, maximum hideg, és Eric Saade :D Na jó esküszöm befejeztem bocsánat :D
    Nagyon várom ki a vendég :D Tetszett, komolyan nagyon, és nem mondom, hogy olvastam volna még, mert tudom, hogy gőzerővel dolgozol rajta :P
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni! :)
      Köszönöm szépen,ezt bóknak veszem xD Bocsi, de azt akarom, hogy kicsit izguljatok és jobban várjátok a frisset! :D Kicsit gonosz vagyok :P Ne aggódj, de azért teljesen ne rágd le, mivel még lesz miért rágni :D Huu akkor örülők,de azért beraktam hátha nem tudnátok elképzelni. Lesznek itt még káros szenvedélyek,de nem biztos hogy az tabletta lesz :D Nem kell befejezned semmit,örülők hogy itt vagy és hogy írsz nékem :D Igen próbálkozom :D Még egyszer köszönöm hogy írtál :) puszii

      Törlés
  2. Szia! :)
    Hú még én sem utaztam repülőn, úgyhogy most felkeltetted még jobban a kíváncsiságom iránta.:) A tájat teljes egészében el tudtam képzeli, csodálatos egy ország ez a svéd.:) Olyan házba én is szívesen beköltöznék! Viszont a figyelmem nem kerülte el, hogy Mike nem mondta el miből tudta ezt a luxust előteremteni. Lehet én látok bele többet.:P
    Az is felkeltette a kíváncsiságom, ki lesz az, aki az ajtó mögött áll. Gondolom valami ismerős, mert ez a mondat arra utal: "Még is mi a francot keres ez itt???" :DD
    Egyszóval kíváncsian várom a következőt:)
    Puszi Bonie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bonie! :)
      Én se, vagy is de de az ilyen 3 személyes volt. Hidd el nem vagy egyedül,sokan szeretnénk ilyen házba lakni. :)Nos, nincs semmi mögötte,igazából keményen megdolgozott minden "forintért" :D Reménykedtem is hogy ezt fogom el érni,hogy kíváncsiak vagytok ki lehet az :D Minden kiderül a következőből, remélem :D Köszönöm hogy írtál :) puszii

      Törlés
  3. Szia (:
    Hát szépen bemutatkoztam... megint elkéstem, legalábbis az előző fejezetről, de az előnye, hogy most időben itt vagyok, ilyen se fordult elő velem még sohasem (: -mellesleg mentségemre szolgáljon, hogy abban a tudatban voltam, hogy vasárnap hozod a fejezetet, de természetesen örülök, hogy előbb jött-
    Nem repültem még, és nem is tervezem ugyanis rettegek a magasságtól... mennék inkább autóval, hajóval akármivel, csak repülőre ne kelljen szállnom! De szerencsére, Doris épségben landolt! (:
    Ez a ház... varázslatos, a környék, a belseje, a szobája... egy álom, nem csodálom, hogy örül, hogy az anyukája ide küldte, én is eltudnám viselni, az biztos! Valóban igaz a cím, hiszen most kezdődött el az élete, amit mi végig fogunk követni, remélem hosszasan! A hívatlan vendég - legalábbis úgy éreztem Doris nem túlságosan volt boldog a viszontlátástól- kiléte piszkálja a fantáziám, de mivel csak a második résznél járunk igen csekély, mondhatni semmi az esélyem, hogy eltalálnám, na jó nem szépítem ötletem sincs ki az!! (: De várom, hogy megtudjam!!!
    Remélem tényleg csak az úgymond bevezető részek lesznek rövidebbek, bár ez szerintem már kicsivel hosszabb volt mint az előz, és a későbbiekben jó hosszú részekkel örvendeztetsz meg minket!
    Nagyon tetszett, várom a következőt!
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Melody! :)
      Jaj ne szórakozz! Nem érdekel mikor,vagy hányadiknak írsz az a lényeg hogy írsz. Igazából nincs megkötve hogy vasárnap csak hetente annyi. Mikor van időm. :)Igazából én is nagyon félek a magasságtól,de szívesen kipróbálnám,repülni már repültem de az ilyen 3 személyes volt. Én is mutogattam anyunak hogy ilyen szobát szeretnék,nem nagyon foglalkozott vele xD Nos hogy ki lehet az, az a következőből kiderül. :D Már ügyködöm hogy hosszabb legyen,de igazi kínszenvedés. De megéri ha ilyen komikat kapok :D Nagy szépen köszönöm hogy írtál :D Puszii

      Törlés
  4. Szia Dórii!

    Őszintén sajnálom, hogy még csak most jutottam el odáig, hogy írjak neked, de ígérem mostantól rajta leszek az állandó kommentelésen! :)))
    Én imádok repülni, és igaz rám az is, hogy a felszállás és a leszállás a legjobb része az egésznek, mert fent lenni olyan, mint... nem is tudom, szép, szép meg minden, de az ötödik perc után simán elalszom, szóval ugyanúgy voltam vele, mint Doris. :D
    A ház valami lélegzetelállító, tényleg fantasztikus, irigylem Mike-ot az otthonáért. Azt hiszem nem lesz baj majd a kapcsolatukkal, viszont a lánynak még meg kell szoknia, hogy BMW-vel furikázzák, ilyen villában lakik, és hogy házvezetőnője van, bár nem kétlem, hogy gyorsan megy majd a hozzászokás. :D
    Így a végére egyetlen kérdés merült fel bennem: Miért hagytad pont itt abba? Tudom, tudom függővég, de kééérlek! Tudnom kell ki volt az ajtóban, szóval siess a frissel, és nem baj, ha a bevezetők ilyen kis rövidek, én várom már a hosszabb verziókat is! :))

    Csókollak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiiiiaa! :)
      Nincs miért bocsánatot kérni,az a lényeg hogy most itt vagy. ;)
      Igazából olyan gépen még nem ültem csak ilyen 3 személyesbe. De végül is magamból indultam ki. Teljesen lázba vagyok aztán öt perc után már nem izgi ;D Ilyen luxust nem nehéz megszokni :D Te tudod a legjobban mért hagyom itt abba :D De hamarosan meg tudod ki az. :D
      Igen már dolgozom rajta :D Köszönöm hogy írtál nekem :) Puszillak

      Törlés