2012. november 14., szerda

3.fejezet - Ismeretlen ismerős


Sziasztok!Meghoztam a harmadik fejezetet. A véleményeket ismét köszönöm,mindre válaszoltam.A szereplők listája bővült egy személlyel, lessétek meg! Nem is húzom tovább az időt! Jó olvasást! :)




Kelly Clarkson - What doesn't kill you- Dean, na, végre, azt hittem már sosem érsz ide, elhoztad?
- Neked is szia Doris, igen jól vagyok, köszönöm kérdésed. Bocs hogy késtem, de nehezebb volt megszerezni, mint gondoltam - fintorodott el. Ebbe még is mi a nehéz? Csak pár gyógyszert kell kiváltatni. Na, a receptszerzés nehezebb, mióta nem járok dili dokihoz.
- Jó, mindegy, csak ad már oda - Nyújtottam felé a kezem hogy végre oda adja, de nem tette. Most mi van? Kell az a nyavalyás gyógyszer, nehéz megérteni?
- Arra gondoltam, elmehetnék egy nyugodtabb helyre - Ohh jaj!!!
- Ott felőlem annyit veszel be, amennyit csak akarsz, vagy itthon akarod beszedni anyád előtt? - Oké, jogos. Legalább kicsit kimozdulok.
- Jó, hozom a telefonom - Felrohantam a szobámba érte, anyámnak beszóltam, hogy eltűntem, de mondjuk, úgyse foglalkoztatja hol vagyok. Dean egy parkhoz hasonló, csöndes, eldugott helyre vitt. Nincs jó előérzetem. Na, jó Do lehet túl sok horror filmet nézel, és már az agyadra ment.
- Nem tudom mért hoztál ide, de most már oda adod végre? - Kezdek ingerült lenni.
- Nyugi kislány, látom már nagyon kattogsz - Na, ne idegesíts fel, jó, hogy kattogok.
- De nem jobb egy ilyen helyen beállva lenni, mint otthon ahol anyád egyfolytában b*szogat? - Van benne valami.
- Csak jó fej akartam lenni, de tessék, itt van-rakta a kezembe azt a bizonyos dobozkát. Na jó, ne akarjon bűntudatot kelteni bennem.
- Köszi - Alig hogy ki mondtam már a számba volt vagy három"boldogság"növelő kapszula. Lefeküdtem és vártam a kellemes bizsergést, és a békét. Lehunyt szemmel hallgattam a madarak csicsergését. Hirtelen megcsapta az orromat egy tömény férfiparfüm. Ja, el is feledkeztem Dean-ről. Kinyitottam a szemem, az arca az enyémtől körülbelül öt centire lehetett. Ez meg mit akar?
- Mit szeretnél?
- Hmm sok mindent. Mi lenne, ha valami hasznossal töltenénk el a napot? - Hasznossal?
- Mit jelent nálad a hasznos? - Ez egyre furcsább.
- Nem is tudom, mondjuk, egy csókkal kezdhetnénk - Még meglepődni se volt időm, mivel abban a pillanatban a száját a számon éreztem. Erőszakosan csókolt. Nagy nehezen sikerült ellöknöm magamtól.
- Figyelj, nagyon bírlak, meg iszonyat jó pasi vagy, de ezt ne - Csak megérti. De nem így lett, szemei kikerekedtek, feje vörös lett. Elkapta a karom és magához rántott. Oké talán a picurkát megijedtem.
- Na, ide figyelj, Nekem sosem mondtak nemet, és nem is fognak! - Pff...öntelt p*cs.
- Sajnálom ,de akkor én leszek a kivétel aki NEMET mond - ordítottam. Erre jobban szorította a karom.
- Áuu, ez fáj. Engedj el! - Ezt nem hiszem el, ez tuti befog lilulni.
- Na, hallgass ide Doris Morgan, ezt nagyon megfogod bánni - szinte köpte a szavakat,majd lelökött a fűbe, és elviharzott.
- Dean.....

- Dean, ilyen hamar ide értél?! - jött le Mike a lépcsőn. De jó, szóval ismeri.
- Jaj, de udvariatlan vagyok.
- Ő itt a munkatársam Dean Anderson - mutatta be azt a személyt, aki azon a listán van akit a hátam közepére se kívánok.
- Ő pedig az unokahúgom, Doris Morgan - kezet rázott velem. Most komoly? Aha, szóval játszani akar, nem vagyok semmi jónak elrontója.
- Örvendek - mosolygott rám. Fúj de undorító. Minek ez a jó pofizás?
- Én is
- Most hogy megismerkedtetek, mehetünk is, jaj, várj a táskám, egy perc - és elrohant a nappaliba. Érzem magamon a tekintettét. Ránéztem. Gonosz vigyorral mért végig. Mi van még nem látott?
- Meg is van, mehetünk - nyomott puszit az arcomra, és kilépet az ajtón. Mielőtt az ismeretlen ismerős is ment volna utána, oda súgta:
- A játék még csak most kezdődik, kicsi lány - kacsintott, és elhagyta a hatalmas házat...
Most meg kéne ijednem? Ugyan már! Nem fogja senki se elrontani a kedvem, legalább is addig, amíg itt vagyok, de legalább az étvágyam elment. Na, jó talán egy kis csokit ennék, biztos van itthon. Mekkora ez a ház, simán el lehet benne tévedni, még a konyhát is nagy nehézség árán találtam meg. Egy középkorú hölgy tevékenykedett a konyhába, biztos ő Rosa.
- Jó napot! Maga Rosa, igaz?
- Igen kisasszony, maga gondolom a fiatalúr unokahúga, nemde? - kérdezte mosolyogva. Na, várjunk csak, kisasszony? Fiatalúr? Oké, hogy magáz, de mi vagyok én hercegnő? Már csak az kéne.
- Rosa, nyugodtan szólítson Doris-nak, rendben?
- Ahogy gondolja kis...bocsánat Doris - nézet rám szégyenlősen.
- Nos, ha már összefutottunk, egy kis csokira éhezem, van itthon?
- Persze hogy van, legalább tíz táblával, különböző ízű, ott találja a hűtőbe, válaszon kedvére - Tíz tábla? Na, én annak a közelébe se mehetek. Egy-két kocka, semmi több, nem akarom elveszteni az önuralmamat.
- Itt is van, tudom ajánlani az epreset és a karamellásat! - adta kezembe a két tábla csokoládét.
- Köszönöm, de csak egy-egy kockát eszek mindegyikből.
- Ugyan már kincsem, hát az a két tábla meg se látszana rajtad, még többet is ehetnél. Na, majd nálam megváltozik, rendben fogsz táplálkozni, arról kezeskedem - húzta ki magát büszkén. Ne akarjon engem felhizlalni. Mit akar, levágni?
- Na, egyed meg szépen a csokit, még úgy sincs kész az ebéd.
- Rendben - egyeztem bele végül, de tudtam úgy is meg fogom ezt nagyon bánni.
Felmentem a szobámba, elő vettem a laptopom, gondoltam írok pár sort a "családnak" hogy épségbe megérkeztem az ők balszerencséjére. Egy óra, kettő, észre se vettem, hogy ilyen gyorsan telik az idő, és hogy időközben meg ettem az összes csokit. Jaj ne, megint kezdődik minden előröl. Hirtelen fékcsikorgást hallottam, megjött Mike. Ilyen hamar?
- Doris lejönnél?- ordított fel nekem. Jaj ne, nekem ki kéne mennem a mosdóba, na, mindegy gyorsan lerendezem, és elintézem utána.
- Megyek - és rohantam is le.
- Van egy meglepetésem számodra - vigyorgott mint a tejbe tök.
- Igen? Mi lenne az? - érdeklődtem.
- Csak annyit árulok el, hogy szereztem egy munkát neked, és este megyünk megbeszélni a dolgokat
- Milyen munkát?
- Azt nem árulom el, mert akkor nem lenne meglepetés - Gondoltam.
- Jól van, akkor hányra legyek kész?
- 6-7 fele, de nem kell kiöltözni, olyan kényelmesbe gyere - Ez fura egy állásinterjúra, általában csinosan kell menni, bár nem sokkon voltam életembe.
- Rendben - Mért vagyok ideges? Remeg, kezem, lábam. Talán félek az újabb visszautasítástól? Hogy ismét csalódást okozok valakinek? Így nem mehetek egy meghallgatásra. Szereznem kell valami gyógyszert .Esküszöm,csak egyet amitől nem fog remegni kezem lábam. De hol lehetnek a gyógyszerek?? Rosa, ő biztos tudja!!
- Rosa!! - kiabáltam
- Itt vagyok.
- Rosa véletlenül nincs itthon valami gyógyszer, fájdalomcsillapító?
- Nem tudom, hogy milyen gyógyszerek vannak itthon, de abba a fiókba kell lenni-e valamilyenek. De nekem most rohannom kell, az unokámnak ma van a szülinapi bulija
- Persze, menj csak, és üzenem neki hogy boldog szülinapot! - mosolyogtam rá. Ahogy kilépett az ajtón, mint éhes vad vetettem rá magam arra a fiókra. Kell lenni-e valaminek. Áá meg is van, beveszek egyet, gyorsan öntöttem magamnak egy kis narancslét, és lenyeltem. De mi van, ha már egy nem hat? Na, jó nem lesz bajom három gyógyszertől. Biztos, ami biztos. Már ennyi az idő, Úristen gyorsan át kell öltöznöm. Egy egyszerű szakadt farmert, egy szürke toppot, kék pulcsit és egy fekete sportcipőt húztam fel. Ez vajon elég sportos? A hajam csak felcoffoztam, egy kis szempillaspirál, semmi feltűnőség. Pont dudaszóra lettem kész. Gyorsan beültem Mike mellé.
- Na, készen állsz?- Ha tudnám mire, akkor örülnék!!
- Majd kiderül - Érzem, kezd hatni a gyógyszer. De ez-az átkozott hányinger mitől van? Tuti a csoki az oka, tudtam, hogy ki kellett volna adnom magamból, de most már cseszhetem. Egy nagy épületnél álltunk meg, az írást még nem látom..Hova hozhatott ez engem? Lassan sétáltam a bejárt felé, és így már el tudtam olvasni a táblát. Tánciskola! Ugye ez valami vicc akar lenni???

8 megjegyzés:

  1. Szia :D
    Hmm.. örömmel nyugtázom, hogy jóval hosszabb lett a rész, mint amire számítottam :D Gratulálok, legyőzted a szörnyet XDD
    Az eleje elég megrázó volt, jól leírtad a helyzetet, nekem teljesen átjött. Hát mozgalmas és borzalmas élete volt ennek a lánynak, szegény :(
    Húúú ez a nyálgép -.-" Mert nagyon annak tűnik, és mi az hogy most kezdődik a játék? Hát a mi Dorisunk nem ijed meg :D Ugye nem? :D :D
    Ugyen nem hánytatni akarta magát a csoki miatt? És 3 gyógyszer? Ez komoly? Nem hiszem el mennyi káros dolgot csinál :( Valakinek erről sürgősen le kell szoktatni mert kórhát lesz a vége...
    TÁNCISKOLA?? Csak nem az ahol esetleg Eric is próbál.. ugye az ugye az? ;) Húúúú *-* de izgi lenne :D Már nagyon várom hogy összefussanak, bár meglepődnék ha ez egyhamar bekövetkezne ugyanis még semmilyen utalást nem tett Doris még a zenei ízléséről se nem hogy Ericről.. :D De nem találgatok, majd jön ahogy jön :D
    Nagyon tetszett, kíváncsi vagyok mi lesz ennek a gyógyszeres történetnek a vége, de remélem nem lesz baja :O
    Várom a kövit nagyon *-*
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni! :)
      Örülő hogy hosszabb,sajnos van egy-két rész ami rövidebb de úgy izgis :D Sajnálom ha nagyon az lett,de ez az igazság :/
      Igen,pontosan az :D Nem ijed meg pedig lehet nem ártana...De azt akarta de nem jött össze neki...AZ majd kiderül sikerül-e megválni ezektől a káros szenvedélyektől...Nos hogy mikor találkoznak az a jövő zenéje,de nem kell olyan nagyon sokat várni :D A következőt nem sokára olvashatód :D Örülők hogy tetszik. Nagyon szépen köszönöm hogy írtál :) Puszii :*

      Törlés
  2. Szia (:
    Tudom nehéz elhinni, hogy it vagyok, ráadásul időben, de kommentkörutam során gondoltam benézek és örömmel nyugtáztam, hogy van új rész (:
    Az a visszaemlékezés... az a gond, hogy manapság sok tinédzsernek van ilyen élete, és ez a kegyetlen igazság. Még mindig nagyon tetszik, hogy erről az oldalról közelíted meg a dolgokat, és nem egy tündérmesét írsz. Így sokkal hitelesebb, ami nekem még egyszer elmondom, különösen tetszik!
    Rosa nagyon kedves asszonynak tűnik és remélem, ha odafigyel Dorisra, és anyja helyett anyja lesz, a lány végre leszokik arról, hogy gyógyszereket szedjen és már egészségromboló dolgot műveljen magával.
    Ez a Dean nem egy szimpatikus alak a múltja alapján, amit nem cáfolt meg a jelenben sem kedves mondataival és tenyérbemászó képével, legalábbis én azt párosítottam a viselkedéséhez. Meglátjuk mi lesz!
    Állásinterjúra begyógyszerezve menni nem épp a legelőnyösebb dolog, úgyhogy kíváncsian várom mi fog ebből kisülni.
    Ennek a résznek a hosszúsága már sokkal, de sokkal jobban tetszett, így jóban leszünk! (:
    Várom a következő részt!
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Melody! :)
      Hihi örülők hogy itt vagy :D Igen sajnos tényleg igaz,nagyon elzüllöttek a mai fiatalok. Már a 13 éves gyerekek kezébe is cigit láttok.. :/ Örülők hogy tetszik,féltem hogy nem fog, pont ezért, de nagyon jól esik hogy neked tetszik :D Rosa,egy imádni való asszony,anya helyet anya lesz Doris-nak,sokat segít majd neki,ha nem is tud róla :)Dean nos ő egy egoista bunkó ez a legjobb szó rá :D Szerintem Doris is megbánta hogy bevette a gyógyszereket. Jaja sajnos még mindig van egy-két rész ami rövid..:/ de a többi már hosszabb szerencsére :D Köszönöm hogy írtál :) puszii

      Törlés
  3. Szia!
    Húha...Kezdem az elején.:)
    Megrázó az eleje, ami az amerikai tinédzserek életében egyre többször fordulhat elő, de nem is csak az ő életükben. Viszont, most megismerhettük ezt a Deant és szerintem nem lesz a kedvenc szereplőnk...Én pedig már azt hittem, hogy Eric lesz az...:P
    Meg mi az hogy máris gyógyszert keres, erről minél előbb le kell szoktatni. Szerintem Rosa ebben a segítségére lesz. Egyengeti majd az útját és próbálja kihúzni a bajból.:)
    De begyógyszerezve a tánciskolában? Kíváncsi leszek, mik fognak ott történni. Remélem semmi szörnyű.:)
    Nagyon várom a következőt.:) Siess vele.;)
    Puszi Boni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bonie! :)
      Igen, sajnos nem lehet mindenkinek tökéletes az élete. A mai fiatalok többsége valami miatt kezd el dohányozni,inni,drogozni. De ez akkor sem indok rá. Igen,biztos nem örül neki hogy nem szeretitek mivel ő nem tudja elviselni,ha nincs mindenki oda érte. Sérti az egoját. xD Ha nem is Rosa de lesz valaki/k akik segítenek rajta. :) Hogy mi fog történni az a következőből kiderül,sajnos rövidebb de nézzétek el, következő sokkal hosszabb lett. :D Köszönöm hogy írtál :) puszi

      Törlés
  4. Heeey. Először is, nagyon ügyes vagy, már most megszerettem, ahogy írsz. Érdekesek lettek az első részek, őszintén érdekel a folytatás. Kíváncsi vagyok, mit hozol ki belőle. Sok sikert hozzá, várom már a folytatást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiiia! :)
      Örülők hogy tetszik,reménykedtem benne hogy ha elolvasod nem rohansz el :) Azt hogy mit hozok ki belőle,nagyon jó kérdés xDD Majd kiderül :) Köszönöm hogy írátál :) Puszi

      Törlés