2013. június 16., vasárnap

Díj :)

Köszönöm a díjat Jenninek ! :)

Ki a kedvenc íród?
Igazából nincs kedvenc íróm, ami érdekel elolvasóm. Imádok olvasni. :)

Szereted az állatokat?
Igen, nagyon !

Milyen sorozatokat szeretsz?
Úristen rengeteget szeretek. pl. The Vampire Diaries, Gossip Girl, CSI Miami helyszínelők, Gyilkos elmék, Mentalista, Castle, NCIS...és még sok más :D

Melyik a kedvenc számod?
Jason Derulo -  The other side
Hurts - Blind
The Saturdays - What about us
Eric Saade - Till I break

Legjobb pasi színész?
Úristen hát persze, hogy Ian Somerhalder (*-*) Ő az egyik álombeli férjem :$ Félre értés elkerülése miatt, azért tisztázom, hogy nem csak azért szeretem mert irtó dögös. :D

Hány blogot követsz?
Kb ötöt-hatot, nem tudom attól függ van e rá időm, de van,  hogy valamikor rá találok, valami újra :D
De ennél az öt-hatnál mindig komizok is.

Kit öleltél meg utoljára?
A mamámat, nem olyan rég ;)

Kedvenc virág?
Igazából nincs kedvenc virágom, mindent szeretem és örülők neki ha kapok. De ha említeni kell akkor, a kék rózsa. Mert olyan különleges.

Színész vagy énekes lennél inkább ?
Hu, nehéz kérdés, de inkább színész. Nagyon szívesen kipróbálnám magam benne, bár nagyon félénk ember vagyok, de szerintem le tudnám küzdeni idővel. :D

Már sajnos mindenkinek elküldték akinek szeretem volna. Köszönöm, még egyszer a díjat, és a 10. fejezetet lejjebb olvashatjátok . Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése