2013. május 13., hétfő

Nyolcadik díj! :)

Köszönöm szépen a díjat: Jenninek !



Szabályok:
1.) Minden jelöltnek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérésére válaszolni kell.
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás jelölés!)


11 dolog rólam :
*Idegenforgalom, vendéglátó szakra járok
* Nagy vágyam, hogy legyen egy golden retriever kiskutyám (nem reménytelen)
*Életem szerelme: Justin Timberlake *-*
*Egyik nagy példa képem: Ian Somerhalder. Aki ismeri, annak nem kell megindokolnom.
* Kedvenc sorozatom: Vámpírnaplók. 
*Egyik nagy álmom, hogy Los Angelesbe lakhassak.
* Van egy titkom, amit majd idővel megfogok veletek osztani. 
*Régebben úsztam és röplabdáztam. De mostanában elégé ellustultam.
* Mostani kedvenc számom: Hurts: Blind. Egyszerűen szerelmes vagyok ebbe a számba.
*Anyukámmal élek.
* Tizediken lakom, pedig rettentően tériszonyom van.

Válaszok:
Miért kezdtél el blogolni?
Elég vicces történet volt. Régebben rengeteg blogot olvastam. Egyik reggel egy alap történettel ébredtem, és megírtam a bevezetőt. Amit el küldtem két-három embernek, akinek adok a véleményére,és most itt vagyok. Mindig is imádtam blogot olvasni, de soha nem gondoltam volna, hogy valami szinten én is értek hozzá. Szóval hirtelen felindulásból történt az egész.
Ki/mi inspirál az írásra?
Van,mikor napokig töröm a fejem, hogy mi, hogy legyen. Legtöbbször hirtelen beugrik valami, és gyorsan le írom. Van mikor reggel jut eszembe valami magamtól, zenéről,klipről, bármiről.
Szereted a csokit?
Nagyon is. Szerintem, én vagyok az az ember aki túlzásba tudja vinni. Annyi csokit tudok enni,hogy szinte bűntudatom van.
Mi a véleményed a kommenthatárról?
Szerintem minden blog író, úgy van vele, hogy szeretné tudni az olvasói véleményét. Van aki, kommenthatáral, van aki mással éri el, hogy írjanak. Én őket is meg tudom érteni, mivel tényleg rossz érzés,  hogy senki nem ír. Lehet, hogy olvassák a blogot, de  azt az író honnan tudja? Irtó sz*r érzés ha azt hiszed, hogy senkit se érdekel amit írsz. De attól még sose szabnék ilyen határt. Nem akarok senkit se kényszeríteni semmire. 
Hány éves vagy?
18 felé haladok.
Hogyan jellemeznéd magad három szóval?
Vidám, érzékeny,önbizalomhiányos.
Melyik film cím jellemzi az életed leginkább? Miért?
Talán a A felhők felett 3 méterrel. Nagy álmodozó vagyok, de próbálom magam a földön tartani és nem a felhők felett repkedni. xD
Van testvéred?
Van. Két nővérem.
Ki a példaképed?
Ahogy feljebb említettem is. Ian Somerhalder. Imádom azt a férfit. Egyszerűen tökéletes. Tudom, tudom, nincs olyan, hogy tökéletes. De ő rá nincs jobb szó. Nem iszik, nem drogozik, nem dohányzik. Nem él kicsapongó életet. Állat és környezet védő, és nem utolsó sorban roppant tehetséges,és jóképű.
Kedvenc előadó/előadó nő/együttes?
Kedvenc énekesem: Justin Timberlake
Együttes: Linkin Park, Paramore, 30 seconds to mars, Hurts..stb..
Amikor olvasod a kérdéseket milyen zenét hallgatsz?
Hurts: Blind, David Guetta Just one last time, Linkin Park egész albuma, 30 seconds to mars Hurricane, Justin Timberlake összes albuma *-*

Kérdéseim: Ugyan ezek :)

Küldöm: Denise, Cherry

2 megjegyzés:

  1. Hm, egy megerdemelt dij! gratula :) jo volt olvasni ezeket, talaltam nehany hasonlosagot is, amin elmosolyodtam :)
    Es nagyon nagyon koszonom a dijat! Vidaman alszom el igy ejjel 12kor :)) ^^
    U.i.: Varom a kovi reszt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Milyen hasonlóságot találtál? :D Örülők, hogy szebbé tehettem az estéd :D
      Ha minden jól megy ma délután fent is lesz :D
      Puszillak

      Törlés