2013. február 24., vasárnap

4.Díjam! :)



                                                                Köszönöm a díjat: Jenninek



Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küld tovább 11 embernek.


11 dolog rólam:

1.Nő napkor születtem.
2.Kedvenc színem a fekete,kék,lila.
3.Elégé érzékeny típus vagyok.
4.Nagy álmodozó vagyok.Ez átok és szerencse egyben.
5.Utálom,hogy ha a szemembe hazudnak. Inkább mondják a szemebe az igazat akár milyen rossz is.
6. Három legjobb barátnőm van,bennük tényleg megbízok. :$
7.Hetes a kedvenc számom.
8.Imádok olvasni. Barátnőm azt mondja beteg vagyok,mivel két nap alatt ki olvastam egy 345 oldalas könyvet. De nem tehetek róla :$
9.Imádom a rossz fiús karaktereket akár könyvbe akár filmbe. :D
10.Neki álltam angol nyelvvizsgára tanulni. Szurkoljatok :')
11.Nővérem és az egyik barátnőm fülesnek hív :$ had ne kelljen részleteznem mért XD

11 Kérdés:

1. Miért azt választottad a történeted főszereplőjének, akit?
Elég sok főszereplő van de Doris karakterét magamra formáztam és Vic nagyon szép lány és tehetséges azért választottam. Nos Eric-el pont fordítva volt,mikor fejemből kipattant,hogy írjak egy történetet, tudtam,hogy lesz a fiú főszereplő.Hogy miért? Nézzetek rá.
2. Mi a legnagyobb álmod?
Sok van. Külföldre akarok költözni. De előtte elvégezni az iskolát, és lerakni a nyelvvizsgát.:)
3. Az írás a hobbyd, vagy a későbbiekben komolyan szeretnél vele foglalkozni?
Inkább,hobbinak mondanám..mivel elég szégyenlős vagyok ezen téren. Nem tudnám elképzelni,hogy akármit is ki adjak a kezemből a nevemmel.
4. Három helyre eljuthatsz. Mik lennének ezek?
Los Angeles,New York,Hawaii
5. Van háziállatod? (Ha igen, micsoda?)
Igen, kutya bár az a családé.
6. Mióta foglalkozol írással?
Kb.fél éve
7. Sportolsz? (Ha igen, mit?)
Régen úsztam,röplabdáztam. De mára nagyon ellustultam.
8. Milyen nyelvet tanulsz?
Angol.
9. Kedvenc fim típus?
Hangulatól függ. Vígjáték,horror,misztikus filmek/sorozatok.
10. Leggyakrabban melyik zeneszámot hallgatod? (Előadó + cím)
Mostanában? Öö..One Repuclic-If I lose myselt és Krewella- Alive
11. Átéled a történetedben szereplő karakterek személyiségét, vagy a gondolataid vezérelnek inkább?
Nagyon is át élem. Ezért néha félre kell raknom az írást,ne hogy valakit kinyírjak véletlen, vagy kész akarva :'D

Bocsánat de csalnom kell, az előttem lévő már mindenkinek elküldte, ezért én minden blog írónak küldöm :) Puszillak titeket :$





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése