2013. február 11., hétfő

16. fejezet - Hétvégi kiruccanás





Akcent - My Passion

Eric szemszög:

- Hogy érted, hogy ismered? - néztem rá.
- Öö, mármint amikor találkoztam vele, nem volt valami szimpatikus - hebegett habogott. Igaz amit mond? Megbeszéltük, hogy nincs több hazugság.
- Eric, 5 perc és kezdés - figyelmeztettek.
- Oké, megyek. Figyelj, várj meg, utána elmegyünk hozzám, és megbeszéljük, jó? - bólintott. Épp a színpad mögött állok, mindjárt elkezdődik a szám. Remélem, nem rontom el a szöveget, vagy a táncot. Megszólal a zene, sötét lesz, csak a reflektor világít meg. Sikítást hallok mindenhonnan.


Doris szemszög:

Eric egyszerűen csodás, ösztönösen mozog a színpadon, és ahogy bánik a rajongókkal. Megvártuk, míg kihirdetik, hogy ki esik ki, majd mielőtt elindult volna az a nagy tömeg, gyorsan kisurrantunk. Egész úton csöndbe volt. Úgy látszik haragszik rám. Vagy nem hitte el, amit mondok Tone-val kapcsolatba. Megint hazudtam neki, pedig megígértem, hogy őszinte leszek. Szinte be se léptünk az ajtón, rögtön letámadtam.
- Még mindig haragszol? - kérdeztem.
- Kicsit szarul esett, hogy nem bízol bennem, ennyi. De fáradt vagyok, és büdös, gyorsan letusolok. Elég késő van, itt alszol? - Azt hittem le akar rázni. Most meg aludjak itt?
- Ühüm. Írok addig Mike-nak - gyorsan bepötyögtem az Sms-t, és el is küldtem. Elég furán érzem maga. Nem itt alvással kapcsolatba. Ellők magától, de felajánlja, hogy aludjak itt. Áhh, sosem értem meg a pasikat. Viszonylag elég hamar végzet, gyorsan én is letusoltam. Majd jókor kaptam észbe, hogy nem hoztam semmi ruhát, amit pizsama gyanánt felvehetnék. Most kénytelen vagyok, így ki menni. Az ágyon feküdt, és a telefonját nyomkodta. Megköszörültem a torkom.
- Khm.. Eric nem tudok semmit felvenni - Erre felkapta a fejét, majd 3 perc bámulás után, végül is felfogta, mint mondtam. Gyorsan elő kapott egy fekete trikóféleséget, és a kezembe nyomta. Kicsit hosszú volt, de legalább takart. Még mindig a telefonját bámulja. Ehhez nem fáradt? Kezdem azt érezni, hogy nem akarja megbeszélni. Befeküdtem mellé, ő lerakta a telefonját, és lekapcsolta a kislámpát. Most komoly? Se puszi, se pá? Nem beszélünk? Sötétbe bámultam, hátha megszólal, de semmi. Olyan hidegnek érzem, olyan idegenek. Megint az átkozott hazugságok miatt van ez.
- Nem bújsz ide? - szinte suttogta. Kicsit megkönnyebbülve tettem a fejem a mellkasára. Izmos karjával átölelt. Most először aludtam el úgy, hogy teljesen biztonságba érzem magam, és hogy nem érdekel mi lesz holnap.


Lassan próbáltam kinyitni a szemem, de a fény szinte égette a szememet. Tapogattam a mellettem lévő helyet, de senki se volt ott. Felemeltem a fejem, körül néztem. Oké, nem álmodtam, de hol van? Nagy nehezen kivánszorogtam az ágyból, és a fürdő felé kezdtem ballagni. Alig láttok valamit. Ahogy ki nyitottam az ajtót, elakadt a lélegzetem.
- Ööö úristen, ne haragudj. - fordultam el gyorsan. Hangosan nevetett. Ez neki vicces?
- Nincs semmi baj, pont jókor kaptam magamra a törülközött.- Minden vér a fejembe szállt. Oké, Doris vegyél mély levegőt.
- Most már megfordulhatsz. - nevetett tovább.
- Nevess csak. - fintorogtam, majd ki akartam kerülni, de elkapta a csuklom, és magához rántott. Na, most már én is tiszta víz vagyok. Végig nézet rajtam.
- Már bánom, hogy nem fehér pólót adtam - jelent meg huncut vigyor a képén. Szóval szemtelenkedünk.
- Úgy látom, kelleténél jobban kialudtad magad - forgattam a szemem. Próbáltam kihúzni a karom, de nem engedte.
- Elengednél? Én is szeretnék normálisan megfürdeni. - néztem rá szigorúan, vagy is próbáltam.
- Egy feltétellel, ha megkapom a reggeli csókomat. - Mik ezek a hirtelen hangulat változásai? Tegnap még hozzám se akart szólni, most meg.
- Akkor még itt álldogálunk egy darabig.


- Nem így megy ez - majd lecsapott az ajkaimra. Szinte tépte ajkaimat, átöletem a nyakát, és beletúrtam a vizes hajába. Nyelve végig nyalta az alsó ajkam, majd bebocsátást kért az ajkaim közé. Észre se vettem, hogy felültetett a mosdó kagylóra. Egyik keze a combomon pihent, a másik pedig szorosan tartott. Szerencsére, vagy nem, de a csókunkat Eric telefonja törte meg. Amíg ő telefonált, gyorsan letusoltam, majd felvettem a tegnapi ruhámat.
- Tomas volt, ma is lesz edzés, teljesen ki ment a fejemből. Elviszlek hozzátok, pakold össze a cuccod, és siessünk, mert mindjárt ott kell lennünk. - Szinte hasítottunk az utakon, szerencsére nem voltak a közelbe a rendőrök. Mert az estét, a fogdában tölthettük volna. Összeszedtem a cuccaim, és rohantam is. Szerencsére időben oda értünk. Átöltöztünk, és neki is kezdtünk. Nem sokára itt a turné, és rengeteg tánclépést meg kell tanulunk. A próba végére, már mindenki a földön fetrengett, annyira elfáradtunk. Szerencsére, még Taya-nak volt annyi ereje, hogy hozzon nekünk egy kis innivalót. Egy húzásra megittam. Kemények lesznek, az elkövetkezendő hetek, majdnem mindennap próba. Hála égnek, a mostani hétvégénk szabad. Épp hazafelé tartunk, mikor Eric megszólal.
- Nincs kedved eljönni velem valahová, a hétvégén? - nézett rám nagy szemekkel.
- Még is hova? - kérdeztem kíváncsian.
- Az meglepetés. Jössz, vagy nem?
- Ha csak nem akarsz ott, majd fogva tartani, akkor oké - mosolyogtam rá.
- Eddig még nem jutott eszembe, de most hogy így mondod - hasba ütöttem.
- Na, vezetek. Ne veszélyeztesd az életünket. Mi lesz a rajongóimmal?! - csak forgatni tudtam a szemem.
- Gondolom, nem mondod el hova megyünk. De milyen ruhát vigyek?
- Meleget is, de hozz bikinit, zoknit, cipőt, csipkés hálóinget - sorolta, de az utolsó ruhadarabnál csúnyán néztem rá.
- Oké, az elhanyagolható. Nekem az is jó, ha ruha nélkül alszol. - megint hasba vágtam.
- Na, mért bántasz mindig? - nézett rám kis fiús fejével. Nem bírtam ki nevetés nélkül. Leparkolt a ház előtt, majd nagy nehezen megbeszéltünk egy ideális időpontot mikor megyünk, majd gyors csók után bementem. Még Mike-al is meg kell beszélnem, sőt még be is kéne pakolni. Sötét van, úgy látom nincs itthon senki. Be mentem a konyhába, egy papírt találtam a hűtőn.
"Konferenciára kellett mennem, vasárnap este jövők. Vigyázz magadra. Puszi. M" - Akkor sima ügy lesz, amiről nem tud, az nem fáj neki. Elő vettem, a kisebb utazó táskám, beledobáltam, egy-két felsőt, egy farmert, melegítőt, fehérneműt. Egy pizsit, ami egy toppból, és egy rövid nadrágból áll. Beraktam mellé egy fürdőruhát, mondjuk nem tudom, hol akar fürdeni. Összepakoltam a tisztasági csomagom, törölközőt. Lefürödtem, és lefeküdtem, rögtön el nyomot az álom.



Telefonomra ébredtem. Ajj,még 5 percet. Rá néztem az órára, 8:55 mutatott. Atya ég, 9 órát beszéltünk meg. Magamra kapkodtam a ruháim, fogat mostam, megfésülködtem. Fel kaptam a táskám és rohantam is. Eric már kint várt.
- Szia, bocsi csak elaludtam - néztem rá bocsánatkérően.
- Jó megbocsátok, de ki kell engesztelned ezért a 10 percért - Mit akar érteni engesztelés alatt?
- Majd meglátjuk. Elmondod, hova megyünk végre? - türelmetlenkedtem.
- Majd meg látod, nincs olyan messze. - Ahogy kifelé bámultam, gyönyörű táj fogadott. Rét, rengeteg fa, virág. Néhol egy-két ház, és egy hatalmas tó. Bekanyarodunk egy erdős részhez. Majd megállunk egy faháznál. Egyszerű, de nagyon kis otthonos háznak tűnik.
- Megérkeztünk. Hogy tetszik? Tudom, nem 3 csillagos szálloda, de nyugis.
- Felőlem lehetne egy sátor is, az a lényeg, hogy veled vagyok, és jól érezzük magunkat.
- Akkor nézzük meg belülről is. - Beléptünk az ajtón, egy hatalmas nappali fogadott, egy hatalmas kandalló volt benne, egy nagy kanapé. Egy kisebb konyha, egy asztal, székekkel. Egy fürdő, és egy nagy hálószoba.
- Na, mit szólsz? - szólalt meg a hátam mögül.
- Nagyon tetszik, olyan otthonos.
- Akkor örülők, pakoljunk ki és megmutatom a környéket. De remélem nem baj, hogy együtt kell aludnunk-vigyorgott rám kaján vigyorral.
- Én azt hittem, te kanapén fogsz. - viccelődtem vele. Kipakoltam a ruháim, addig Eric begyújtott. Ahogy akartam fel kelni az ágyról, hirtelen megszédültem. Megkapaszkodtam az ágy szélébe.
- Mi történt? - nézett rám ijedten.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Itt vagyok és meggyógyultam. A rész pedig nagyon tetszett! :)
    Kicsit idegesít, hogy Doris megint nem mondott igazat, ebből még lesz konfliktus. És ott aludt.. Aranyos volt a reggeli jelenet és Eric beszólásai, meghalok tőle.:D
    Fárasztó táncpróbák. még jó hogy Eric ilyen leleményes és csak úgy elutaznak a hétvégére. Abból ismételten lehet konfliktus, hogy úgy mentek el, hogy Do nem szólt Mike-nak. reméljük nem lesz belőle probléma.
    A házat el tudtam képzelni, meg ahogy Eric ott fontoskodik, de aranyos már :P
    Na most kíváncsi leszek mi van Dorissal, mert ez itt a végén nagyon meglepett.
    Várom már a következőt.:D
    Üdv: Bonie

    VálaszTörlés
  2. Nee, nee....kell várjak egy egész hetet a következő résziiiig??? :( :D Az egészet végig mosolyogtam :) Annyira jóóó! Imádom a blogodaaaat! ^^

    VálaszTörlés
  3. Szia :D
    Bocsi, hogy csak most, de tudod, hogy tegnap jó kis hideg zuhanyt kaptam, így nyomós mentségem van.. bár ne lenne :'(
    Na de nem szomorkodom tovább, hiszen a részt imádtam. Bár némi aggodalomra ad okot ez a nyugalom, tán a vihar előtti csend?
    Doris jól kezeli Ericet, tetszenek a csipkelődései, és Eric meg jól kezeli Dorist, szóval.. na értesz, tetszik :D
    Khmm.. fürdőszoba? Khmm.. :D Elolvadtaaaaaaam :$ - és megint a sírás kerülget :'( -
    Komolyan Saaden kiigazodni nehezebb mint rajtam XD Csodálom hogy Do még nem golyózott be :P
    Ki fog derülni hogy nem mondta el az igazat és abból szép kis kalamajka lesz, ajj hülye kígyó.. :&
    Szépen hátulról haladtam, jól van van ám logikám -.-" na mindegy.. szóval a kiruccanás jó ötlet, a kanapés résztől meghaltam, de nem volt sok időm nevetni, mert leforráztál.. mi baja van? Valami vírus?
    Ja és édes lelkem.. nem elég nekem a Molly-Danny duó meg a reményvesztett szívem még Taya is? Na, de kérlek...
    Azért szeretlek ám nagyon <3
    Várom a kövit nagyon nagyon iszonyatosan :D
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
  4. szia!) meglepi nálam:) http://lovestorybykinga.blogspot.hu/2013/02/dij.html

    VálaszTörlés
  5. Szia (:
    Mint mindig, most is nagyon tetszett. Lehet csak nekem tűnt fel, de szépen gyarapodnak a sorok a részekben, szóval Dórii vs "rész hosszúsága" 1-0 (:
    Gratulálok Doris, megint hazudtál Ericnek. Akinek eddig nem volt oka haragudni, ezután lesz. Bajt szimatolok, és sajnos nincs gond a szaglásommal...
    Eric hangulatváltozásai már-már ijesztőek. De azért a reggeli énje jóval szimpatikusabb volt mint azt esti durcázós. - nem is kell taglalnom hova szeretnák kilyukadni, igaz? (: -
    Tetszik, hogy elmentek kiruccanni, más kérdés, hogy nem túl romantikus, hogy Doris az első fél órában rosszul lesz. Mi baja lehet?
    Nagyon várom a folytatást!
    (: Melody

    VálaszTörlés