2013. január 20., vasárnap

Újabb díj! :)

                                          Nagyon szépen köszönöm a díjad: Denise, Deveczke






Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 blognak!
11 dolog:
1.Nem árulok el újat azzal,hogy nagyon szeretem Ericet,és a zenéjét.
2.Imádom a színes körömlakokat.
3.Rossz szokásom,hogy ha ideges vagyok, lekaparom a körömlakom. Ne kérdezzétek mért!
4.Két nővérem van.
5.Szeretnék minél hamarabb külföldre költözni.
6.Szeretnék egy tetkót,csak még anyámat kéne meggyőznöm! :D
7. Ha már hetediknél tartunk az a kedvenc számom.
8. Nyolcadikán születtem.
9.Nagy Tvd fan vagyok, vagyis Vámpírnaplók.
10.Imádom Ian Somerhaldert és Chace Crawfordot. :D
11.Kedvenc színem a fekete. Én vagyok az új fekete özvegy. XD

Válaszolj 11 kérdésre:
1. Olvasni vagy filmeket nézni szeretsz jobban?
   Mindkettőt. Bár a filmezés nem mindig jön össze,bizonyos okok miatt! XD
2. Voltál már szerelmes?
    Nem hiszem! 
3. Ki a kedvenc zenészed?
Huh. Nagyon sok van. Szeretem Ericet,Linkin Parkot,The Scriptet, 30 seconds To Marsot, Kelly Clarksont.stb.. 4. Milyen tulajdonságokkal jellemeznéd magad?
   Érzékeny,megbízható,talán egy kicsit naiv is.
5. Milyen közösségi oldalakon vagy megtalálható?
  Szerintem mindenhol. Facebookon,Twitteren.
6. Van valamilyen függőséged?
Káros nincs. Zene függő vagyok. :)
7. Milyen világeseményre szeretnél kijutni?
   Valamelyik kedvencem koncertjére.
  8. Ki a példaképed?
   Igazából nincs. De ha kell mondani, akkor Eric. Mivel ő igazán megküzdött azért,hogy most ott legyen ahol van.
  9. Ha van, miért pont ő?
 Indokoltam az előzőbe.
10. Kedvenc márka?
 Nincs. De nagyon szeretnék egy Beats-es fülhallgatót *-*
11. Szeretnél tetoválást? Ha igen, milyet?
Ahogy le is írtam,igen,szeretnék. Most épp puhítom anyut. XD A csuklómra,egy írást! :)

Kérdések:
1.Kedvenc szám? Miért?
2.Miért kezdted el írni a blogod?
3.Hogy akarod látni magad 10 év múlva?
4.Kedvenc énekes/nő?
5.Kedvenc színész/nő?
6.Kedvenc film/sorozat?
7.Mit szeretsz csinálni szabadidődbe?
8.Hova szeretnél eljutni? (Ország,város)
9.Szerinted létezik lány és fiú között barátság? 
10.Ha igen/nem miért?
11.Hogy jellemeznéd magad?

Akinek küldöm: ( Nem lesz 11)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése