2013. január 14., hétfő

12.fejezet - Rossz hír

Sziasztok! Megérkeztem a fejezettel. Nincs hozzáfűzni valóm,meg erőm se sajnos.Ugyan is elkapott engem is valami vírus, ami az egész családot ledöntötte. Mert engem mért ne hagyott volna ki? -.-" Na jó, nem untatlak titeket a hülyeségeimmel. A hat kominak nagyon örültem,és válaszoltam is rájuk. Jó olvasást! :)






One Republic - Apologize

Eric szemszög:

Lehet, hogy kicsit durva voltam vele. Nem, Eric térj már észre, hazudott neked, nem is akármibe. A gondolkozásomból Alex zökkentett ki.
- Héé haver, minden rendben?
- Igen, mért ne lenne? Sikerült a ruhákat elhozni? - tereltem a témát.
- Persze, itt van minden, majd csak be kell rakni az autóba.
- Oké, azt már elintézem
- Ha már nincs szükséged semmire. Akkor ellépek. Megleszel? - kérdezte aggódva. Mit félt mindenki?
- Igen, menjél - erőltettem mosolyt arcomra. Gyorsan összepakoltam a ruhákat, és a többi szükséges cuccokat, az összeset kivittem az autóba.
- Nocsak, nocsak, kit lát két kicsi szemem - hallottam meg Doris hangját?
- Te meg mit keresel itt? Részeg vagy?
- Nem, nem, találgass. - vigyorgott
- Akkor bevetél valamit?
- Tudtaaam én, hogy nem vagy olyan butus Eric babám. Tudod min gondolkodtam? Várj, ne válaszolj. Ööö azt hiszem el felejtettem - kezdet el hangosan nevetni, majd hangosan zokogni. Ez normális?
- Csak esélyt akartam az élettől, érted? Azért jöttem ide, egy szem gyógyszert nem szettem, mikor legszívesebben felzabáltam volna egy gyógyszertárat, de nem tettem, és tudod mért? Mert itt azt hittem, lehet esélyem megváltozni. Végre azt tehettem, amit szeretem. Lettek barátaim, családom, és te. De megint csak csalódást okoztam. Meg akartam magyarázni az egészet. Nehogy azt hidd unalmamba kezdtem el csinálni. Szörnyű gyerekkorom volt. Apám alkoholista volt, szemem láttára verte anyámat. Az egész családom széthullott, egymás ellen fordult. Nem számíthattam senkire. Rossz társaságba keveredtem, depresszióba estem. De azt hittem most végre sikerül talpra állni, úgy látszik tényleg egy rakás szerencsétlenség vagyok. Ja és csak tudd, hogy Dean megfenyegetett, hogyha nem maradok távol tőled, elmond mindent neked. De büdös életbe is, ott voltam nálad tegnap este, nem? Vállaltam a következményt, csak féltem elmondani. Én akartam el mondani, de Dean, mint mindig, beelőzött. Csak ennyit akartam el mondani. Ég veled - próbált egyenesen menni, de hirtelen neki ment egy srácnak
- Doris? Minden oké? - ÁÁ szóval ismerik egymást.
- Szia, szép szemű hercegem. -A név hallatán,csak forgattam a szemem.
- Persze minden rendben, csak a járással van egy-két probléma. De úgy különben, minden oké - énekelte.
- Gyere Do, haza viszlek - Próbáltam megfogni a karját, de ki húzta a kezem közül.
- Ne hívj soha többe Do-nak, megértetted? Különben meg veled nem megyek sehova! Mi van, csak nem megbántad? Késő bánat édesem! - röhögött, miközben próbált megállni a lábán.
- Majd én haza viszem, gyere - karolta át "Mr. kék szemű herceg". Ugyanis a nevét nem tudom.
- Köszönöm - majd beszálltak a kocsiba, és elhajtottak. Most komolyan hagytam, egy vadidegennel elmenni? Én se vagyok jobb. Mi az isten van velem?


Nate szemszög:

Doris út közben elaludt. Nem tudom mi történhetett vele. De ahogy láttam, nagyon nincs jobba azzal a sráccal. Különben is nagyon ismerős volt. Na, mindegy. Ahogy oda értünk, át mentem a másik oldalra, és próbálta kivenni úgy, hogy ne ébredjen fel. Ajj, kéne a kulcs. A táskája. Gyorsan egy kézzel kezdtem el benne fötörni. Minek ekkora táska? Minek ennyi pipere cucc? Ááá, sose értem meg a nőket. Fél óra keresés után végül is meg találtam. Azt had ne részletezem, hogy a megfelelő kulcsot megtalálni se volt egyszerű. Ahogy vittem be az ajtón, beverte a fejét! B*ssza meg! Vajon életbe van? Nem kapott agyrázkódást?
- Auu - Huu oké, életbe van.
- Jól vagy? Nagyon fáj?
- Ühüm.. minden a legnagyobb rendben. - ásított egyet.
- Merre van a szobád? - ideje van egy kiadós alvásnak.
- Balra a második. - Nagy nehezen felvittem a lépcsőn, majd bevittem a szobájába. 
- Na gyere - raktam le az ágyra. Lehúztam a pulcsiját, és a cipőjét, majd jól betakartam. Ezek szerint, Mike ma már nem jön haza a konferenciáról. Jó ötlet egyedül hagyni?  Ahogy rá néztem arcára, rögtön elmosolyodtam. Olyan, mint egy kislány. Eltűrtem a haját a szeméből, majd épp indultam volna, mikor megfogta a kezem.
- Maradj, kérlek, szükségem van rád!


Eric szemszög:

Egész éjszaka nem tudtam aludni. Ha nem is szeretném, de be kell vallanom, igen is érdekel mi van vele. Főleg, az este után. Elégé ki volt borulva. Tényleg, meghallgattattam volna előbb is. Azon kaptam magam, hogy már öltözők. Na jó, elmegyek, megnézem, hogy van, de lehet, látni se akar, de legalább tudom, hogy jól van. Gyorsan felkaptam a szemüvegem, és már hajtottam is Doris felé. Jól elcsesztem, előtte őt is meg kellett volna hallgatnom, nem pedig felkapni a vizet, és mindent a fejéhez vágni. Jól meg csináltad Saade! Épp hogy megálltam, egy másik kocsi is megállt mellettem. Mike volt, nagy utazó táskával. Ezek szerint nem aludt itthon. De akkor Doris egyedül volt?
- Eric hát te? - kérdezte meglepetten
- Öö Doris-hoz jöttem. Tegnap nem volt valami jó állapotba. De te nem voltál itthon?
- Nem. De még is mit értesz az alatt, hogy nem volt jó állapotba?
- Tegnap eljött, hogy elmagyarázzon mindent, de nem engedtem, fejéhez vágtam dolgokat. Elrohant, majd mikor este menni készültem, ott volt. Először azt hittem, részeg, de ahogy kiderült, gyógyszert szedett be. Elmondta, hogy miért lett olyan amilyen, és hogy amióta itt van nem nyúlt gyógyszerhez. Nagyon kiakadt, egyszer nevetett, következő pillanatba pedig zokogott. El akart menni, de neki ment egy srácnak, ahogy kivettem ismerték egymást. Haza akartam hozni, de nem akart velem jönni. A srác felajánlotta, hogy haza hozza, de nem tudtam, hogy nem vagy itthon. Nem tudtam egész éjszaka aludni, sokat gondolkodtam, és most itt vagyok. De kezdek aggódni, mi van vele.
- Mért nem hívtál fel? Mi van, ha valami baja esett?
- Ha lehet, ne most szidj le, nézzük meg előbb, hogy van. - gyorsan felsiettünk a szobájába. De meg is bántam, hogy betettem ide a lábam. Ugyan is a tegnapi srác karjában feküdt, nyugodtan.
- Úgy látom, rendben van, és már nincs is rám szükség. Szia Mike - és már ott sem voltam. Bevágódtam az autómba, és tövig nyomtam a gáz. Elvesztettem?




Doris szemszög:

Madárcsicsergés. Úristen, mi van velem? Fülembe dobog a szívem? Várjunk csak, kezdtem el tapogatni valamit. Lusta voltam ki nyitni a szemem. Na, jó, Do kénytelen leszel. Kicsit kinyitottam, de vissza is csuktam mivel a fény megvakított.
- Hmm...Jó reggelt! - hallottam meg egy hangot, mire kipattant a szemem.
- Nate? - Úristen, én vele aludtam? Még is mi a franc történt? Mért nem emlékszem?
- Mért mit vártál? Te kértél este, hogy maradjak itt, mert szükséged van rám. - Te Isten!!! Ilyet mondtam? Valami rémlik, de a nagy része kiesett. Milyen gyógyszer lehetett az?
- Jobban vagy már? Tegnap elégé szét voltál esve. Láttam a gyógyszerek a táskádba. Mielőtt ordítanál velem, hogy mit turkálok a táskádba, a kulcsot kerestem. Szóval?
- Erre én nagyon kíváncsi lennék. Hogy mi folyik itt!? - jelent meg Mike az ajtóba. Ooh, nekem még túl korán van a magyarázkodáshoz. A fejemről nem is beszélek, szétesik.
- Srácok, ezt nem lehetne, egy reggeli, egy jó meleg kávé, és egy doboz aszpirin mellett megbeszélni?
- Nem - vágták rá egyszerre. Oké, megpróbáltam. De mi ez a nagy egyetértés?
- Oké, miután bementem Dean-hez kicsit durván összevesztünk majd adott nekem gyógyszert, nem akartam elhozni, de idegességembe nálam maradt. Ott találkoztam Nate-el. Utána elmentem Eric-hez, elmondott mindenek, majd szépen közölte, hogy ki vagyok rúgva, ha nem jöttem volna rá. Ez csak hab volt a torta tetején. Egyedül sétáltam az utcán, mikor megtaláltam a kis tasakot. Nagyobb szükségem volt rá, mint gondoltam. De ez nem egyszerű nyugtató volt. Nem tudom mi lehetett, mert attól lenyugszom, de ettől jobban felpörögtem, és bátrabb lettem. Onnantól csak emlékfoszlányokra emlékeszem. Beszéltem Eric-el, és hogy összetalálkoztam Nate-el, ennyi.
- Igen, utána haza hoztalak, de útközben elaludtál. Utána felvitelek a szobába, és azt kérted, hogy ne menjek el. Mivel láttam, hogy Mike nem jött haza, így itt maradtam.
- Köszönöm, hogy haza hoztál, és itt maradtál velem - mosolyogtam rá. Bár elég kínosan éreztem magam, az egész miatt. Alig ismer, és ilyen állapotba is vigyázz rám.
- Én is köszönök mindent - mondta Mike, majd kezet ráztak
- Én most haza megyek, majd a cégnél találkozunk Mike. Doris, te meg vigyázz magadra - puszilt meg, majd elment.
- Nem akarsz valamit megmagyarázni? - Még is mit? Most mondtam el mindent.
- Elmondtam mindent.
- Szerinted ez megoldás volt, hogy beszedsz minden gyógyszert? Főleg amit Dean adott? Mi lett volna, ha túladagolod magad, és meghalsz? Megígérted, hogy ezt abba hagyod. Tudom, hogy ez most nem könnyű, de ez nem ok, hogy megint folytasd. - Már csak ez kellett.
- Tudom, igazad van. Csak elvesztettem a fejem, ennyi. Mindenki előtt  lejárattam magam, rendesen.
- Ja,  most jut eszembe. Ő is itt volt reggel - Név nélkül is tudtam kire gondol. De csak most szól?
- Mit akart?
- Találkoztam vele a ház előtt. Meg akarta tudni mi van veled. Eléggé ideges volt, főleg, hogy kiderült nem voltam itthon. Aztán meglátott titeket, és elviharzott. - Meglátott? De kit érdekel? Semmi közöm hozzá, főleg ahogy beszélt velem. Késő bánat. Nem érdekel többet. Hirtelen megszólalt a telefonom, Alex nevét mutatta. Furcsa.
- Szia, Alex. Mizu? - kérdeztem kedvesen
- Szia. Figyelj, nagy baj van! Eric-nek autóbalesete volt. - levegőt is elfelejtettem venni a hír hallatán.

10 megjegyzés:

  1. Szia :D
    Jelentem még mindig iszonyatosan dühös vagyok, így sajnos nem tudok szívbajt kapni az utolsó mondattól. Te mindent megtettél érte, de nem hatott meg, hogy Eric megbánta, amiket mondott, mert egy bunkó volt. Megérdemelte, hogy Nate karjaiba lássa Dorist, és azt is, hogy a lány megtiltotta, hogy becézgesse. Azt is, hogy kiosztotta, hogy ráébresztette mekkora seggfej volt :@ Húú... mondjuk én jobban kiosztottam volna. Wááá de iszonyatosan mérges vagyok rá még mindig!!!!!!!!!!!
    De annak örülök, hogy Dorissal nem történt semmi komoly, azt hittem nagyobb baj lesz. Hála istennek jött Nate, a szép szemű herceg és megmentette :D Most szimpatizálok vele nagyon :D
    Mike, igaza van, és remélem a későbbiekben nagyobb hatást tud gyakorolni Dora :)
    Alex mért Dorist hívja? Mr. Tökéletes szerint totál kint van a csapatból.. az a barom meg minek ül autóba, ha ideges? Ennyi esze sincs? Nem elég, hogy nem veszi észre az igazi kincseket még magát is összetöri :@
    Hú ez a komment kicsit a haragom jegyében íródott, bocsi *-* a fejezet nagyon tetszett, és szerintem most hosszabb volt, mint az előző :D
    Egy apró pici kérés/tanács ha eggyel megnövelnéd a betűméretet, a rossz szemem hálás lenne neki :DD
    Nagyon tetszett :D
    Imádtam, imádlak <3
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Ahányszor elolvasom a komid,elkap a röhögőgörcs xD Én is mérges voltam/vagyok...de ahogy leírtad...XD Meghalok :D De azért szegény nem érdemli meg,hogy baja essen..akármennyire is bunkó,paraszt stb...kiosztással nem vagy egyedül..én is oda mentem volna aztán nyakon csapkodtam volna egyszer,kétszer :D
      Igen,Dorisnak hatalmas mázlija volt..mért úgy különben nem szimpatizálnál Nate-el? o.O Háát igen Mike próbál rá hatni de nincs nagy tapasztalata benne..:D
      Alex szereti Dorist..és tisztába van vele,hogy Eric egy idióta...és azzal is tisztába van , hogy Donak fontos Eric..
      Mért mit csinált volna ott marad és nézni az ölelkező párosunkat? Ugyan már gondold magad a helyébe kicsit XD
      Nem baj azért megértelek,hogy mért vagy ilyen..ki is vitattuk egypárszor... :D Na akkor megnyugodtam ha hosszabb :D
      Okés,megpróbáltam nem tudom miért ilyen kicsi pedig normál méret na mindegy megoldom :D
      Örülők,hogy tetszett és hogy írtál :D
      Imádlak :)
      Puszi ♥

      Törlés
  2. Szia!
    Eseménydús rész az biztos! Örültem, hogy Doris Eric fejéhez vágott mindent, amit ez előtt nem akart meghallgatni tőle. Viszont azt sajnáltam, hogy ilyen állapotban tette ezt. Ericet is sajnáltam, hogy ilyen állapotba kellett látnia Dot, akit látszólag nem igazán tud elfelejteni.
    Kedves volt Nate-től, hogy segített Dorisnak és egy találkozás után így vigyázott rá. örülök, hogy kapott még szerepet, mert eddig nagyon szimpatikus.:) Mint mondtam Eric még szeretni, hiába tagadja, mert elment megnézni mi lett szegény lánnyal. Azt a fejfájást meg nem kívánom senkinek, amit ő érezhetett. Mike-nak természetesen mindenben teljesen igaza van és nagyon remélem, hogy megfogadja végre a tanácsokat!
    Ericnek balesete? Akármennyire is bunkó volt, ilyet azért nem érdemelt, szóval remélem semmi komoly.
    Várom a folytatást! Ez is nagyon tetszett.:)
    Puszi: Bonie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Hát igen,mire képes aki ittas vagy épp drogos állapotba van.. :D
      Doris megkönnyebbült,hogy ki adhatta magából..de sajnos ilyen állapotba kellett lennie hogy megmerje tenni :/
      Igazából Eric most jött rá,hogy Doris nem az akinek próbálták beállítani és,hogy nem könnyű az élete..de sajnos elég későn
      Örülők,hogy szimpatikusnak találod...és még lesz szerepe ennyit elárulok ;)
      Ha nem is szerelemmel szereti de az biztos,hogy fontos neki..
      Igen igaza van,csak Doris nem nagyon veszi komolyan a dolgot..még
      Szerintem senki nem érdemli meg és hogy mi baja lesz az a köviből ki is derül :D
      Örülők,hogy tetszett és hogy írtál :D
      Puszillak

      Törlés
  3. Nagyon jól írsz te láány! :D kiéhezve várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh köszönöm szépen :$ Már olvashatod is ;)
      Puszi

      Törlés
  4. Szia Đórii!

    Sokkoltál, sok szempontból. :D
    Az első, hogy én a gyógyszerek bevétele után valami olyasmire számítottam, hogy elájul, kórházba kerül, rohama lesz, majdnemhogy meghal, de ehhez képest egész jó kedve lett, és sokkal enyhébbek lettek a hatások, mint vártam, nem mondom, hogy nem örültem, jobb, mint az én elképzelésem. :D
    Örülök, hogy Ericnek nem sikerült kivernie a fejéből a lányt, és hogy elgondolkozott rajta, hogy valóban kellett-e ilyen durvának lennie, sőt, még annak is örültem, hogy miután Doris kiborult, normálisan viselkedett vele, érezte, hogy ő volt a hülye, és képes lett volna tovább lépni, vagy esetleg megbeszélni a lánnyal a szituációt, már ha az beszámítható állapotban lett volna.
    Na, és akkor kitérek Doris viselkedésére is. Jóóóó, nagyon jó volt, hogy elmondta mit miért tett, hogy mi a története a gyerekkorának, a gyógyszereknek, annak, hogy nem mondta el Ericnek az első adandó alkalommal - bár nem tudom ki kezdi azzal a randijait, hogy hoppá, bocs, amúgy drogoztam, alkoholista voltam, vagy éppen átestem már két abortuszon -, úgy éreztem, hogy na most fordított a helyzeten, és végre Eric érzi egy kis szarcsimbóknak magát, amiért így bánt a lánnyal, miközben nem is ismerte. És ekkor jött Nate. :D Minden szempontból megmentette a helyzetet, bár rizikós beszállni egy olyan ember mellé, akit nem ismerünk, és aki azt mondja hazavisz. Főleg, ha bedrogoztam. :D Ericnek sem kellett volna hagynia.. Rossza pont. Persze nem tapasztalatból beszélek, vagy bármi hasonló. :D
    A vége pedig... Sok(k), hogy Nate ott maradt, hogy Mike és Eric rájuk nyitottak, hogy Eric szó nélkül távozott, és a végén a baleset...

    Szóval nagyon, nagyon remélem, hogy hamar hozod a következőt! :))
    Kíváncsian várom!
    Csók;
    Nina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Attól függ,hogy sokkoltalak..az jó? XD
      Igen,azért ennyire nem akartam túl bonyolítani a dolgot..de azért örülők,hogy nem volt kiszámítható :D És Doris se erre gondolt mikor bánatában bevette az a sok gyógyszert :D
      Igen,mindig utóbb okos az ember...csak nem mindig elég,hogy észre vette ugyan is elég bunkó volt Dorissal...
      Igen elég durva lett volna ha rögtön letámadja és azt se felejtsük el mondta neki,hogy nem erőlteti a dolgot akkor? Ááá pasik megfejthetetlenek -.-"
      Nos igen,de holt homályos fejjel kigondolkodik ezen? Hogy épp ki mellé száll be annyi elég volt neki hogy tudja ki az aztán kész :D Eric az még mindig sokkba volt..de nem tudott mit csinálni nem akarta elengedni vele de Doris elég ingerült állapotba volt...így 2 lehetőség volt..1 elengedi vele...mivel ismerik egymást..vagy nem és akkor tuti gyalog fog kovájogni ..szóval inkább hagyta xD
      Hát igen Eric most vissza kapta,hogy bunkó volt :D

      Örülők,hogy tetszett és hogy írtál :)
      Puszillak

      Törlés
  5. Szia (:
    Ez tele volt meglepetésekkel! Jó szempontból, természetesen.
    Nagyon örülök, hogy több szempontból írtál. Biztosan nem könnyű egyszerre kettő illetve ez esetben három ember fejével gondolkodni úgy, hogy a történet is egybe maradjon. De szerintem jól csináltad. Követhető volt és átlátható, nekem tetszett.
    Eric mindig későn jön rá hogy hülyeségeket csinál, ez legyen valóság vagy vízió, de így van. Lehet kicsit gonosz megjegyzés, de cseppet sem sajnáltam, hogy egy másik férfi karjaiban látta Dorist, így talán ráébred, hogy nem mindig neki van igaza, és hogy mások érzéseit is figyelembe kell venni... ezt egyszer szeretném elmondani neki!
    És mind az amit az előbb leírtam veszett oda egy pillanat alatt. Autóbaleset? Csak semmi baja ne essen! Csinálhat hülyeségeket, lehet önző csak ne történjen vele semmi rossz, semmi ami árt az egészségének!

    Nagyon várom a következőt, kérlek ne várass sokáig!
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Örülők,hogy meg tudlak még lepni téged :D
      Hát nem olyan könnyű..főleg férfi szemmel nem de mióta írnom kellett olyan fogalmazást amibe egy fiú voltam..azóta simán megy XD
      De örülők nagyon,hogy egybe maradt,és hogy tetszett :D
      Ige,meg kell ennie amit főzőt ..ugyan is ha normálisan kulturáltan megbeszélik nem ez lenne :D Igen,mindig meg kell hallgatni a másik félt..főleg egy üzenetből nem lehet itélkeznie főleg jobban tudja mint bárki más,hogy akár a sajtó akár más mit szokott össze írni :d de jól érzem,hogy te is dühös vagy Eric-re huha nagyon kihúzta nálunk a gyufát..úgy látom xD
      Hogy mi történt vele az a köviből ki is derül :D

      Már olvashatod is :D
      Köszönöm,hogy írtál :D
      Puszillak ;)

      Törlés