2012. október 31., szerda

Bevezető!


 Sziasztok!El sem hiszem,hogy eljutottam idáig! Tudom, hogy ez a történet nem a meg szokott.De szeretném ha legalább egy-két részt elolvasnátok. Mert nem lesz végig ilyen mint a bevezető!Ne a borítóról ítéljétek meg a könyvet! Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre, ha jó, ha rossz! Úgy terveztem, hogy egy héten egy rész lesz, mivel a suli miatt nem nagyon van időm. Az első fejezet vasárnap várható. Na jó, abba hagyom a dumálást.Jó olvasást! :)





Hogy ki vagyok? Két szóval jellemezném magam, rakás szerencsétlenség! Itt ülők a repülő téren, és várom a gépem, ami egyesen Svédországba visz. De ne, hogy azt higgyétek, hogy nyaralni megyek oda. Anyám a nagybátyámhoz száműz. Hogy mért? Nos, lehet, nyomos oka van! Csalódást okoztam a családomnak, a barátaimnak, de igazából nem is tudom, miről beszélek. Sose volt normális családom, a szüleim elváltak, apám alkoholista lett, és ahol tudott bántott minket, mint testileg, mint lelkileg. De hogy ezek után is mért tartottam a kapcsolatot vele, nos, igazán jó kérdés! Testvéreim egyfolytában harcban álltak, én meg csak őrlődtem közöttünk, helyeseltem, hallgatom a bajaikat, hogy hogyan próbálnak keresztbe tenni a másiknak, de persze engem sose kérdeztek. Azt hitték nincs semmi komoly bajom a tini hisztin kívül, de honnan is tudhatták, mivel sose mutattam. Mindig próbáltam mosolyogni, erősnek maradni, lehet itt rontottam el. Barátok, vicces, hogy többes számba beszélek, mikor csak egy igazi barátnőm volt, a többi mind kihasznált, bántott, és fájdalmat okozott. Még is valami szinten foglalkoztam velük, s ez által saját magam alatt vágtam a fát. Szánalmas ember lettem, pont olyanná váltam, akin régen nevettem. Függő lettem! Nem alkohol, nem nikotin, és nem is drog, bár mások ezt annak nevezik. Most mi az az egy-két nyugtató? Amitől megnyugszom, amitől nyugodtan élhetem tovább a semmit érő életem! De mindenek oka van.  Annak is, hogy elkezdtem szedni a gyógyszereket, és annak is, hogy most itt ülök a reptéren. Hisz egyáltalán bennem valaki? Anyám azért küld el, hogy nekem jobb legyen? Vagy csak, hogy megszabaduljon egy felelőtlen problémás gyerektől? Ki tudja! De most sem álltam a sarkamra, engedem, hogy mások döntsenek helyettem. Van más választásom? Nem hiszem, hiszen egyedül vagyok, mint a kisujjam. Látom, hogy a legjobb barátnőm mire viszi az életben. Én 19 éves létemre,  egy érettségivel a kezemben, még is mit kezdhetnék? Amiről utóbbi 2-3 évembe álmodoztam, hogy lesz belőlem valaki. Egy felelősség teljes, magabiztos nő leszek, akinek senkire sincs szüksége, megold mindent ... Most egy érzelmi roncs vagyok. Kicsit távol áll a két dolog egymástól, nem? Hogy mi vár rám majd ki derül, és hogy egyáltalán érdekel-e valakit Doris Morgan,  és hogy mi van vele?!

8 megjegyzés:

  1. Szia :D
    Tudod, hogy mennyire imádlak ugye? :D
    És ebbe a részbe már nyertem egy kis bebocsájtást, tehát mindent elmondtam :D
    Köszönöm, hogy azért csak megcsináltad ezt a blogot, és még engem is kihagyva mindenből XD Felháborító hogy nem tudom mi hogy merre :D Szóval én is hétről hétre izgulhatok, nagyon várok már előre minden részt :D
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni! :)
      Igen tudom,és te tudod hogy én mennyire imádlak? :DNe haragudj hogy kihagytalak, de megkiméltelek egy adag igegbetegségtől xDD Remélem is tetszeni fog és az első rész után is így fogod gondolni. :D Köszönöm hogy írtál. Puszi

      Törlés
  2. Halihó! :D
    Na szóval: Engem annyira nem tört le. Lehet, hogy azért, mert a saját írásaimban is vannak ilyen részek? Az Elraboltak!-ban például nagyon sok. De a Figyelj!-ben is előjönnek ilyen dolgok, mert Kim élete sem fenékig tejfel. :)
    DE most nem ez a lényeg :D ami a lényeg, az az, hogy érdekel, mi történt a lánnyal :D de komolyan xD mit csinált? O.o Azt hiszem túlságosan kíváncsi természet vagyok... O.o :D :D Szorítok neki, hogy minden jóra forduljon és kilábaljon abból az állapotból, amiben most van :) Mindannyiunknak megvannak a mélypontjai :) nekem is volt :D mondjuk nem szedtem, meg ittam, meg nem csináltam semmi függőséggel kapcsolható dolgot, de az a pár hét katasztrófa volt... O.o
    Aztán pedig: ami hibát találtam, az néhány helyesírási hiba, meg egy két helyről a vesszőket hiányoltam, a tagolás miatt :D
    Szóval, kíváncsian várom a továbbiakat ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)Akkor örülök hogy nem tört le.Ahogy mondtam is attól féltem a legjobban,hogy látják milyen a bevezető, aztán azt hiszik ilyen lesz végig.Igen tényleg olyan, a második rész sajnos még nem láttam :/ Nem baj hogy ha kíváncsi vagy.Remélem minden kérdésed majd meg kapod a választ.Igen mindenki másképp éli meg azokat a bizonyos mélypontokat.Köszönöm hogy szóltál már észre vettem én is :)Próbálok jobban oda figyelni.Köszönöm hogy írtál :D Puszi

      Törlés
  3. Szia :),

    Tetszik a történet indulása, kíváncsi vagyok, mi történhetett ezzel a lánnyal, és miben okozott csalódást a szüleinek :). A linkcserében benne vagyok, egy perc, és kiraklak :).

    Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök hogy tetszik remélem ez így is marad! :)A többi pedig majd kiderül :) Köszönöm hogy írtál ;)Puszi

      Törlés
  4. Szia (:
    Igazán érdekes, hogy erről az oldalról közelíted meg a történet indulását. Már az első mondatod nagyon hatásos, és engem azzal meg is nyertén magadnak. Innentől kezdve nagyon kíváncsi vagyok, hogyan alakul majd Doris útja, megtalálja e a helyét a világban, és hogy ki és milyen módon nyújt majd esetlen segítő kezet neki, nagyon várni fogom a fejelmelényeket!
    (: Melody

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Melody :)
      Igen,pontosan ez volt a célom,hogy eltérjen a többitől.Igen? Akkor jó.:D Nagyon féltem a véleményektől,hogy nem fog tetszeni senkinek.Mivel rossz kedvetek lesz ha elolvassátok,és nem ez a célom, hanem,hogy megmutassam hogy van még remény onnan legalulról is :)Nagyon Köszönöm hogy írtál :) Puszi

      Törlés