2013. március 18., hétfő

21.fejezet - Szülinapi buli

Sziasztok! Megérkeztem a fejezettel. De sajnos szomorúan látom, hogy mintha az érdeklődés csökkent volna. Nem tudom miért lehet,pedig szívesen várnám jó,rossz véleményeket egyaránt. No,de nem is húzom az időt. Jó olvasást! ;)


GG feat Gary Wright - My My My


- Hogy mi? Miért? - nézett rám meglepetten.
- Nem találom itt a helyem, próbáltam, de semmi nem jött össze. Köszönöm, hogy befogadtál és, hogy segíteni akartál. De ezek szerint rajtam nem lehet. - nevettem fel kínomba.
- Ne beszélj már butaságokat. Tudom, hogy most nem könnyű neked. De biztos menekülni akarsz a gondok elől? - Igaza van, mindig elmenekülők a gondok elől. De nem érdekel, nem, hogy bárkinek bármi baja essen miattam.
- Jó, tudod mit, egyezünk meg. Itt maradsz a szülinapodig. Csapunk egy hatalmas bulit, és ha akkor is haza akarsz menni, akkor rendben. Az még 2 hét benne vagy? - nézett rám izgatottan. Oké végül is mi történhet?!
- Oké. De most aludjunk, mert hulla vagyok. Jó éjt - nyomtam puszit arcára.


/2 héttel később/

- Boldog szülinapot - éneklik. Aj, imádok ilyenre kelni.
- Hmm - Ennyit tudtam kinyögni.
- Ideje felkelni, hasadra süt a nap és hosszú lesz a mai nap - vigyorgott rám a nagybátyám. Nagy nehezen kivánszorogtam az ágyból és összeszedtem magam.
- Itt a reggelid, mind meg enni. Jó étvágyat. - rakta elém a palacsintát.
- Szép jó reggelt ünnepelt - nyomott egy nagy puszit arcomra Nate.
- Mi terved mára? Ugyan is itthon nem lehetsz. - furán néztem rá. Ki akarnak dobni?
- Ne nézz így rám. Te se gondolhatod komolyan, hogy itthon maradsz. Hogy lenne akkor meglepetés?
- Jó, akkor eljössz velem valami ruhát venni? Na, meg persze kozmetikushoz, körmöshöz, és fodrászhoz? - gonoszan vigyorogtam rá. Nagy szemekkel bámult.
- Ugye csak viccelsz? Képes vagy egy pasit ilyen helyekre elvinni? Végén azt hiszik meleg vagyok.
- Ha azt akarod, hogy ne legyek itthon kénytelen vagy, drága - mosolyogtam rá. Gyorsan megettem a reggelim majd el is indultunk.


Eric szemszög:

Tegnap este értem haza Norvégiából, elég nagy sikert aratunk. Semmi időm nincs piheni, most megyek a táncterembe, kemény próbák várnak. De legalább elvonják a figyelmem. Apropó ki fognak nyírni, megint kések.
- Bocsi srácok csak nagy dugó volt - hazudtam.
- Ilyenkor? - Oké lebuktam.
- Na, de kezdjünk neki, mert este programunk van. - szólalt meg Alex. De ahogy láttam meg is bánta.
- Miféle program? - méregettem a többieket.
- Öö, na, jó oké Doris szülinapi bulijára. - Mi az ma van? Teljesen ki ment a fejemből. Bár nem hinném, hogy kíváncsi lenne rám.
- Értem.
- De Eric ez nem csak szülinapi buli lesz. - nézett rám szomorúan. Oké nem értem.
- Hanem?
- Búcsú parti is ugyan is pár napom belül haza költözik.
- Hogy mi van? Miért? - csattantam fel. Ezt nem hiszem el. Nem veszíthettem el.


Doris szemszög:

2 óra keresgéléssel végül is megtaláltam a megfelelő ruhát. Egy egyszerű, de annál gyönyörűbb fehér csipkés ruhát, ami az egyik vállamat szabadon hagyta. Majd megcsinálták a hajam, sminkem. Már csak fel kell vennem a ruhát. Megálltunk a ház előtt.
- Bocsi, de ezt most fel kell tenned. Nem vállalom a kockázatot hogy meglásd. Nem akarom, hogy Mike kinyírjon. - Most ugye ez csak valami vicc akar lenni, nem vagyok öt éves.
- Ha elkenődik a sminkem, akkor én nyírlak ki és hidd el, rosszabbul jársz. - majd szememre kötötte a selyemsálat. Hallottam, hogy valakik pakolásznak, beszélnek, de látni, nem láttam semmit. Francba már. Nagy nehezen felértünk a szobámba. Útközbe sikerült párszor megbotlanom a lépcsőn. De legalább rá jöttem, hogy Archibald pocsék navigátor.
- Na, maradj itt, amíg érted nem jövők. Gyorsan felöltőzöm, te is kezdj el készülődni. Doris, ne kelljen rád zárnom az ajtót. - majd ki ment. Chh... Azt hiszi leskelődnék? Hát oké jogos feltételezés. De csak kibírom valahogy. Letusolta, igyekeztem vigyázni a hajamra és a sminkemre. Felvettem a meseszép ruhám a barna magas sarkúm, ékszereimet. Kész is vagyok. Oké és most mit csináljak, még legalább egy óra. Ajtónyikorgást hallottam. Képtelenség hogy készen legyen, hiszen többet készülődik, mint én, és még ránk mondják, hogy órákig szutyogunk. Ki mentem a fürdőből és nem hittem a szememnek.
- Lily? Ezt ne hiszem el - öleltem át barátnőmet.
- Nagyon boldog szülinapot Do. Tessék, remélem, tetszik - adott kezembe egy kis dobozt. Egy arany karkötő volt benne, amin különféle kis medálok díszítetek.
- Köszönöm, ez gyönyörű. De nem értem, hogy kerülsz ide? Nem Párizsba kéne lenned?
- Felhívott Mike, hogy nincs-e kedvem eljönni és úgy is régen láttalak, beszéltünk. Szóval most itt vagyok - mosolygott rám Olyan szép, és úgy hiányzott.
- Nagyon hiányoztál - öleltem meg.
- Bocs a zavarásért, de itt az idő - vigyorgott rám. Még egy utolsó pillantás a tükörbe. Huu oké. Nate belém karolt majd elindultunk a lépcsőn.
- Boldog szülinapot - kiállották. Úristen mennyien vannak. Régi osztálytársak, barátok, rokonok. Anyu, és a testvéreim. Mivel fenyegette meg őket, hogy itt vannak?
- Boldog szülinapot - nyomott puszit arcomra Nate, majd kezembe adott egy kisdoboz. Majd folyamatosan jöttek. Itt voltak Alex-ék is. David, mindenki. Megáll az eszem. A srácok nagyon kitettek magukért.
- Boldog szülinapot királylány - ölelt át nagybátyám.
- Köszönöm. Köszönök mindent, tényleg. - szipogtam.
- Ne köszönj semmit. De van még itt bőven meglepetés.- Gyorsan meglestem a kezembe lévő dobozka tartalmát. A szám tátva maradt, egy gyönyörű nyaklánc volt benne, egy "hope" feliratú medállal.
- Figyelem emberek, van még egy meglepetés az ünnepeltnek. Valaki egy énekkel jött hozzád - Ki lehet az? Mindenki helyett foglalt. Mike lejött a színpadról, majd a fények lekapcsolódtak, csak a színpad féleséget világították meg. Elindult egy ismerős zene. Várjunk csak, az nem lehet


Been down in the dirt I've struggled twice Finding my direction The riddle of life, it's just like a maze That changes every second I can't explain the things I feel, but I know you're a keeper The things that you said it's all repeating my head Still wondering what you meant - Kezdet el énekelni Eric. Minden szempár rám szegeződőt, de nem érdekelt, nem tudtam róla levenni a szeme. Annyira magával ragadott, hogy még pislogni is elfelejtettem. Éreztem, hogy egy könnycsepp végig fut az arcomon. Vajon tényleg így érez? Annyira beleéli magát, annyira szép a hangja egyszerűen elbűvöl. Na, jó hagyd már abba. Nem hitt neked, és ott van Tone is.
You're turning me upside down, but I'm loving it (Yes I do) You're turning me inside out, but I'm loving it Yeah it fells like I'm in a hurricane and I've lost control You're turning me upside down, but I'm loving it I'm still loving it - majd befejezte. Mindenki állva tapsolt. Én meg csak álltam ott, mint akinek földbe gyökerezett a lábba.
- Boldog Születésnapot Do - mosolygott rám majd elhagyta a színpadot. Oké beszélnem kell vele. Próbáltam át törni a tömegen. Hirtelen valaki megszólított.
- Miss Morgan várják kint a kertbe - jött oda hozzám egy pincér. Ki lehet az? Lehet, hogy Eric? Nem hinném. Majd utána beszélek vele. Majd kimentem a kertbe.

Eric szemszög:

Ha ezek után is el akar menni, akkor nincs mit tenni, örökre elvesztettem. Mielőtt felkonferált volna Mike, szétvetett az ideg, sose izgultam még ennyire. Pedig nem most kezdtem. De szerencsére a színpadon elmúlt. A dal közbe végig a szemébe néztem. Próbáltam valamit meg tudni a szeméből. Meghatódott. Olyan szép volt abban a ruhába, attól féltem, hogy elrontom a szövegem. De nem így történt. Mindenki állva tapsolt. Kivéve őt. Mi van, nem tetszett neki? Felköszöntöttem, azután elhagytam a színpadot. Rögtön a keresésére indultam. Belebotlottam Alex-ba
- Héé haver ez nagyon romantikus volt, tuti a karjaidba omlik ezek után - kacsintott rám.
- Nem láttad hol van? - kerestem a szememmel.


Doris szemszög:

Mért nincs felkapcsolva a villany, nem láttok semmit. Még csak az kéne, hogy hasra esek ebbe a fehér ruhába. Ki akarhat velem beszélni? Minden felé nézelődtem, de sehol senki. Hirtelen éles ütést éreztem a fejemnél és elsötétült minden...
 
                                     Lily ajándéka

                                                                   Nate ajándéka

3 megjegyzés:

  1. Szia :D
    Előszor is, elolvadtam! Az én szülinapomon a tortám erejéig kaptam meg Ericet, Dorisnak pedig magánkoncertet adott, micsoda diszkrimináció ez kéremszépen? :D
    Másodszor, komolyan mondom követelek egy ilyen nagybátyát - ezt lehet nem így kell írni - mint Mike! Mekkora jó arc? De azért Doris se semmi, mi volt az a "Mivel fenyegette meg őket" rész? XDD
    szívem, pont Taylor Swift? Ez komoly? XDD - de elnézem, mert imádlak <3
    És, azt hiszem, harmadszor, Dean és Tone lassan lelőhetné magát -.-" mért kell még a szülinapját is elrontani? nem jelentette fel őket, Ericnek sem mondta meg, senkinek sem szólt róluk.. húú ezek a *nyomdafestéketnemtűrőszavak* :@
    Imádtam, imádlak <3
    Várom a kövit ;)

    VálaszTörlés
  2. Ez a szám annyira szép *o* :) és ez a rész csodálatos! Imádom a blogodat...ezt nem lehet nem imádni :D és már megint egy ilyen vég -.- valahogy ki kell bírnom hétfőig :D
    És ne csüggedj, mert olvassuk a blogodat! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ne haragudj, hogy ennyire elkéstem...és persze, most ismét rövid leszek, mert alig van időm. Ne haragudj..:/
    Szóval minden kezdett a legnagyobb rendbe kerülni, hisz Mike rá tudta venni, hogy maradjon még egy darabig. Eric is észbe kapott és elment a bulijára meglepni őt. Ez a dal nagy kedvencem...*-* Már minden kezdett tökéletes lenni és akkor szólnak neki, hogy az udvaron akarnak vele beszélni. Már ott tudtam nem lesz jó vége...hát igazam lett. elütötték a kertben? Remélem megtalálják azt a mocskot!
    Nagyon tetszett és várom a köbvetkezőt.
    Puszi Bonie

    VálaszTörlés