2013. szeptember 28., szombat

Mi legyen?

Sziasztok! Tudom, tudom utáltok, hogy még mindig nem hoztam fejezetet, és most is itt sírok. De egyszerűen el vesztettem a lelkesedést, plusz még időm sincs.  De legfőképp ez azért is van, mert az utolsó fejezethez egy darab kommentet kaptam, amit köszönök. Mellette 14 db "tetsziket", és 3 nem "tetsziket". Tényleg mindenki ennyire elfoglalt, hogy akár két sorba leírja a véleményét? Mert lett volna rá ideje bőven. Igen, tényleg késtem, sokat is, de nem tudjátok elhinni milyen rosszul éreztem magam emiatt. Én is iskolába járok, nyelvvizsgára készülők, stb...de mindig próbáltam a kedvetekbe járni. Sajnos, mint ahogy mondtam is utol értem magam, de ez az csak az utóbbi 2-3 hónapba volt, az előtt folyamatosan hoztam a részeket. És tényleg nem sajnáltatni akarom magam, de így egy év után ugyan is egy éves a blog , egy kis támogatást várnék. Valamit, amit erőt add, hogy be tudjam fejezni ezt a történetet, ugyan is nem sok van hátra. Szóval csak kérdem, érdekel még valakit ez a blog, és hogy hogyan végződik Doris története? 

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Engem nagyon nagyon érdekel a történet, az egyik kedvencem. És nagyon sajnálom, hogy nem írtam neked komit az elmúlt időben, de ne gondold az, hogy senkit nem érdekel a történeted, mert nem így van. Elképesztően jól írsz és imádom a történetedet, és szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Meg se forduljon a fejedbe az, hogy abba hagyod! Én nagyon megtudom érteni, hogy milyen nehéz most a suli miatt, mivel velem is ez van, de mostantól állandó kommentálód leszek! Csak kérdek le hagyd abba az írás!!! Annyira imádom ezt a blogot!!!

    Puszi: Milly

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nekem is nagyon tetszik a blog,az egyik kedvencem,és igen,érdekel hogy,mi lesz a vége.Teljes mértékig megértelek,hogy abba akarod hagyni,rossz lehet h.alig van visszajelzés.Én a chat ablakba szoktam írni,mert nem mindig jutok géphez,és oda telorol is egyszerűbb.Remélem nem hagyod abba idő előtt!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Igen, nagyon-nagyon érdekel !! Tetszik ahogyan írsz és nagyon várom a folytatást !! Kérlek ne hagyd abba !!

    VálaszTörlés
  4. Szia Đoris!

    Hú most nagyon szomorú lettem, nem szeretném ha abbahagynád a történetet.
    A blogod nagy kedvencem lett! És rettentően sajnálom, hogy az utóbbi részeknél nem írtam kommentet, de olvastam és pipáltam. Kérlek folytasd és ígérem minden későbbi részed után hagyok nyomot magam után! :) Megértem, hogy kevés az időd, mert nekem is most rettentő sok dolgom van és hanyagoltam az írást is a blogomon (engem is zavar, hogy nálam sincs nagyon komment, de szerintem sokan így vannak). Remélem, hogy ehhez a bejegyzéshez kapott komik után úgy döntesz, hogy mégis folytatod ezt a remek,csodás,egyedi történetet. Nagyon örülnék, mert engem érdekelm mi lesz a történet befejezése!! :)
    Puszi: Moncsi

    VálaszTörlés
  5. Érdekel, érdekel, persze hogy érdekel!!!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! :) El sem tudjátok hinni, hogy mennyit jelentenek nekem ezek a sorok, amiket írtatok. Aki ír az tudja, hogy milyen ha nincs vissza jelzés, de ha komihatárt kér, akkor még ő a rossz. Szóóóóval imádlak titeket, nagyon jól estek a szavaitok, és igyekszem nem cserben hagyni titeket.
    Ezer hála még egyszer. :D
    Puszillak titeket !! :*

    VálaszTörlés
  7. Szia!:)
    Nehogy abba hagyd! Tudom, elhanyagoltalak, de had magyarázzam meg!
    Volt egy időszak, amikor semmi időm sem volt és ott elmaradtam. Aztán egyre lustább lettem bepótolni. És ezért nagyon is szégyenlem magam, de amint lesz egy kis időm mindent visszaolvasok!.:) Megígérem. Csak közben megint suli és ez a hónap katasztrófa, mert vizsgám lesz, meg mi egyebek, de legkésőbb a őszi szünetben pótolok. Ne haragudj rám!
    Bonie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Persze, hogy nem haragszom, csak nem értettem az eltűnésed, még chat-be se írtál! :) és megértelek, nekem is elég húzós heteim vannak, most pl egész héten írunk egyfolytában :(
      Különben én is kicsit el vagyok nálad maradva, de igyekszem, és te se haragudj, főleg amit a mostani részhez írtam, remélem nem értetted félre, mert imádom ahogy írsz, és persze nem kell mindig izgalom, csak így érzem :) Köszönöm, hogy írtál :)
      Puszillak

      Törlés