2013. július 16., kedd

2. évad 15. fejezet - „Barátok”

Sziasztok! Megérkeztem ezzel a siralmas résszel. Nekem nagy gondjaim vannak vele. Látjátok ez történik, ha utol éred magad, és kapkodsz. Ezt nem akartam. Remélem, csak én érzem rajta, hogy össze lett csapva. Ezért lehetséges, hogy késni fogok a következővel, mert azt normálisan akarom megírni. Hibákért, és a rövidségért, ne haragudjatok. Remélem, azért kapok véleményt, és tudom, hogy még mindig nem válaszoltam az utóbbi komikra, de tényleg igyekszem.
Jó olvasgatást!
K&H


Barátok? Komolyan Eric, barátok? Nem, nem lehetünk. Hogyan kérdezhet ilyet? Na jó, azt se tudom mit akarok. Annyit terveztem el, hogy beszélek vele, és bocsánatot kérek. Tovább már nem mertem gondolkodni. Igazából amit elgondoltam se egészen úgy lett ahogy elterveztem. De mit elégedetlenkedek? Mikor az is nagy szó, hogy meghallgatott, nem ám, hogy a barátságát ajánlotta. Mért kell az egész karja, mikor csak a kezét nyújtotta felém. De ezek szerint, már túl lépett ezen a „mi” kapcsolatunk dolgon. Lehet nekem is ideje lenne már túllépni? Egy biztos, nem akarom én sem elveszíteni. Ha ő csak a barátságomat akarja, akkor elfogadom. Ha végig kell néznem, hogy más barátnője lesz akkor, elviselem. Kérdezem én, tehetek mást? Határozottan nem! Az a dolgom, hogy csöndben bólogatok, mint egy kutya.
- Azt hittem ez nyilvánvaló.- erőltettem mosolyt arcomra.
- Akkor jó.- jelent meg ezer wattos vigyor arcán.
- Akkor holnap velem randizunk.- utolsó szóra felé kaptam a fejem.
- Mármint, holnapra tervezek valami programot, és kötelező a megjelenés.- kacsintott felém. Uh, ez csodás lesz. De elég szánalmasnak érzem magam, hogy mások figyelme érdekébe képes vagyok bármit megtenni. Sosem gondoltam volna, hogy megelégszem Eric barátságával. Gondolat menetelemet Eric fura krákogó hanga zavarta meg. Észre se vettem, hogy már a szobám ajtaja előtt állunk.
- Hát akkor majd reggel tíz körül találkozunk.- furcsán méregetett. Most mi van?
- Rendben, ha nem ébrednék fel, törd rám az ajtót.
- Örömmel.- nevetett fel.
- Akkor szia.- de továbbra se mozdult. Most mire vár? Közelített felém, fel emelte kezeit majd, vissza hullottak teste mellé. Meg akar ölelni? Majd az egyik keze ismét elindult felém, de ismételten vissza húzta. Úgy hiszem még holnap reggel is itt leszünk.
- Jó éjt Eric.- majd egy gyengéd puszit nyomtam arcára, és beléptem az ajtón. Ahogy becsukódott az ajtó, nagy sóhaj hagyta el a számat.- Mi lesz még itt?- nevettem fel.

                                                                               ***

Mellettem lévő mocorgásra riadtam fel, de rögtön becsuktam a szemem ahogy a nap fény megvakított.
- Hm..Rám törted az ajtót?- kérdeztem a mellettem fekvő emberkétől.
- Szerintem arra felébredtél volna.- nevetett ki.
- Hm.- húztam a fejemre a takarót.
- Na elég legyen lustaság, már rég kész kéne lenned. Így is tovább hagytalak aludni mint kellett volna.
- Mióta vagy itt?- dugtam ki a fejem a takaró alól.
- Tíz óta.
- És most mennyi az idő?
- Negyed 11.- vigyorgott.
- Mért nem ébresztettél fel, és apropó, hogy jutottál be?
- Azért mert, olyan édesen ölelgetted azt a párnát. A második kérdésere komolyan válaszoljak? Nézz rám, én vagyok Eric Saade.
- Nem tudtam, hogy a takarító nénik is buknak rád.- gúnyolódtam.
- Ők még nem, de az unokák már igen.- kacsintott rám.
- Ohh ne haragudj, el is felejtetem, hogy rendelkezel elég önbizalommal. El mondanád Mr Szupersztár hova megyünk? Mit vegyek fel?
- Azt veszel fel amit akarsz, de alá vegyél fürdőruhát.- jelent meg kaján vigyor az arcán.
- Mit vigyorogsz? Mibe mesterkedsz?- kíváncsiskodtam.
- Én? Semmibe. Menj öltözni a kérdezgetés helyett.
- Rendben, de nem ugrok ki semmiből.- majd bevonultam a fürdőszobába. Gyorsan magamra kaptam egy egyszerű fekete fürdőruhát, rá egy lenge szoknyát. Hajamat felkötöttem, majd bepakoltam egy törülközött, naptejet, napszemüveget egy strandtáskába.
- Molly nem jön velünk?- fordultam Eric felé a liftbe.
- Nem beszél velem.
- Mit csináltál?
- Hosszú, siessünk inkább.- húzott ki kezemnél fogva a liftből. Egészen a partig húzott. Komoly fürdeni hozott? Ennyi? Aztán észre vettem a szörfös srácot három deszkával. Hárommal? Minek neki annyi? Na ne!
- Ugye ez csak valami vicc akar lenni? Erről nem volt szó.- döbbenten ellenkeztem.
- Arról volt szó nem ugrasz ki semmiből, de szörfözésről nem mondtál semmit.
- Csúnyán rá vettél!
- Ez van. Megszoksz vagy megszöksz.
- Ebben az esetbe megszökök.- fordultam vissza.
- A-a. Ne is álmodj róla. Nincs választásod. Ő itt Zane. Ő fog minket megtanítani, vagy is megpróbálja -mentünk közelebb a sráchoz. Hűha! Nem is rossz. Messziről megtudtam volna számolni a kockáit, és a napbarnított bőréről nem is beszélve. Nagyot nyeltem az egész látványtól.
- Sziasztok.- villantotta ránk fehér fogsorát.
- Szia Zane. Eric Saade vagyok, ő meg...- de itt szavába vágtam.
- Doris Morgan.- nyújtottam felé kezem.
- Örülők.- simított végig kezemen, rögtön végig szántott a libabőr az egész testemen. Bizserget a bőröm az érintésétől.
- Khm..nem kezdhetnénk? - szakította meg Eric a meghitt pillanatot.
- De, persze.- húzta ael kezét az enyémről. Úristen kapjon el valaki! Életembe nem láttam még ilyen formás feneket, esküszöm ki kéne állítani.
- Ha abba hagytad a nyál csorgatást, neki is állhatnánk annak amiért ide jöttünk.- súgta fülembe Eric.
- Nem is tudom kinek az ötlete volt ide jönni. Legalább nekem is legyen valami jó élményem.- szúrtam oda.
- Az a jó dolog, hogy a hapsi seggét bámulod?- kérdezte gúnyosan.
- Azért van a szemem, hogy nézzek. Nem mindennap látni ilyen feneket.- azzal ott hagytam.
- Akkor kezdhetjük - mentem oda Zane-hez.
- Oké, akkor először megmutatóm, hogy fogd meg, aztán után majd a felállásokat próbáljuk.- állt teljesen mögém. Lehelete szinte cirógatta a bőröm. Had ne mondja, teljesen jogosan féltem ettől az egésztől. Annyiszor estem le a deszkáról, hogy egy idő után nem is számoltam. Nem éppen kellemes teljesen erőből belecsapódni a vízbe. Arról ne is beszéljek, hogy kb a fél tengert kiittam. Mikor már huszadjára estem le, és Eric már fetrengett a homokba, betelt a pohár.
- Ha neked jobban megy, akkor mutasd meg a helyett, hogy a parton fetrengesz.- dobtam le mellé a deszkát.
- Inkább nézem.- kezdett el megint röhögni.
- Tudtommal azért jöttünk ide, hogy megtanuljunk szörfözni, és nem azért, hogy én szenvedek, te meg röhögsz rajtam.
- Igen, úgy indult, de te valahogy szórakoztatóbb vagy.- vigyorgott. Legszívesebben kígyót, békát a fejéhez vágtam.
- Tudod mit Eric, kapd be!!!-majd elindultam a szálloda felé. Hát ennél azért többre akartam mondani, de szerencséjére csak ennyi jött. Hogy képzeli, hogy engem be dob a mély vízbe, és még röhög is rajtam? Mi vagyok én cirkuszi majom? Meg tudnám fojtani egy kanál vízbe.
- Héé várjál már. Még nincs vége a programnak. Van még meglepetés.- Neki ilyen egy meglepetés?
- Nagyon rosszul hiszed ha ezek után én akárhova is megyek veled. Örülj neki, hogy nem fojtottalak bele a tengerbe.
- Ez igazából nem kérés volt.- kapott a vállára. Hirtelen sokktól elsikoltottam magam, és tiszta erőmből ütni kezdtem a hátát.
- Tegyél le te barom!!- ütlegeltem.
- Csönd! Még a végén felfigyelnek ránk.- csapott a fenekemre.
- Héé.- vagy tíz perce sétálhatunk, már az összes vér a fejembe szállt, és azt se tudom már hol vagyunk. Majd hirtelen Eric le tett.
- Mit csinálsz?- néztem ahogy beindítja a motor csónakot.
- Elrabollak.- közölte egyszerűen.
- A tenger közepén akarsz megölni? Vagy rosszabb, a cápák közé akarsz dobni?
- Nem rossz ötlet. Eszembe se jutott.- kacsintott felém, majd fel vette a napszemüvegét.
- Hu de vicces valaki. Mi van ha nem akarok önnagyságoddal lenni?- kérdeztem durcásan. Persze nem volt igaz. Bár, most nagyon pipa vagyok rá.
- Ugyan már ki ne akarna velem lenni? - kérdezte nagyképűen.
- Mondjuk én.- vágtam rá rögtön.
- És még is kivel lennél? Nem ismersz itt senkit. Csak nem a szörfös sráccal?- kérdezte gúnyosan.
- Hát inkább vele, mint egy egoista, seggfej, popszárral.
- Hát jó.- fordította meg hirtelen a hajót úgy, hogy majdnem elestem. Percekig hajózunk csöndben. Na mi van ? Csak nem megsértődött?
- Mi van Eric, csak nem le nyelted a nyelvecskédet?- viccelődtem vele. De még mindig csönd van.
- Aha, szóval besértődtél azért mert lennék inkább a szörfös sráccal mint veled. Csak nem féltékeny vagy? -Még mindig csönd. Úgy se bírja sokáig. Láttam, hogy lassan közelítünk a parthoz. Úgy is valahogy szóra bírom. Áá meg is van.
- Tudtad, hogy Zlatan másik csapathoz igazol jövőre?
- Hogy mi van?- kapta felém tekintetét.
- Áhá meg vagy. - nevettem ki.
- Most át vertél? - nézett rám mérgesen.
- És még te vagy rajongója? Azt hittem nem fogod be venni, mert te még azt is tudod milyen alsó gatyát hord. Mért ne tudnád, hogy át igazol, de tévedtem.- törölgettem a könnyeim.
- Ez nem vicces. - Állította le a motort a partól nem messze.
- De nagyon is. Főleg amilyen fejet vágtál.- tört ki belőlem újabb röhögőgörcs mikor eszembe jutott.
- Na megállj.-kapott fel, és azzal a lendülettel a sós habokba dobott. Orrom tele ment a langyos sós vízzel. Na meg állj Saade ezért megfizetsz.
- Na milyen a víz?- hallottam Eric önelégült hangját. Nap alakítása lesz. Muhaha.
- Eric..- jöttem a víz tetejére, majd ismét elmerültem.
- Nem tudok.....-köhögtem.- Nem...tudok...úszni...- majd ismét lemerültem. Még jó, hogy öt évig úsztam, és sokáig bírom levegő nélkül.
- Doris.- majd nagy csobbanás, és Eric úszik felém.
- Doris. Hallod?- húzott ki a hajóra, majd mikor közel hajol a szám felé. Ki köptem a számba lévő vizet, egészet az arcába.
- Te normális vagy? Tudod, mennyire meg ijedtem?- őrjöngőt.
- Akkor ezentúl meggondolod, mit csinálsz. Ki tudja? Lehetett volna, hogy tényleg nem tudok úszni.
- Te bekattannál - indultunk el a part felé. Oké, lehet igaza van, elragadott a hév. 
Épp a szobánk fel tartunk, és még mindig nem szól hozzám. Most teljesen jogosan.
- Eric.- szólaltam meg halkan. De mint aki meg sem hallotta, be ment a szobájába, és becsapta az ajtót. Hűha, most tényleg megsértettem.

                                                                             ***

Lehet nem vagyok normális, de ki kell valahogy engesztelem. Általában a normális emberek el mennek, bekopognak, és eldől, hogy kinyitja e az ajtót vagy sem. Nos, én nem adtam meg neki azt az esélyt, hogy ne nyissa ki, vagy rám csukja az ajtót. Helyette, össze szövetkeztem Molly-val, és J-son-al. Ha ez kiderül, akkorra balhé lesz, de remélem addigra tisztázom a helyzetet. Lassan dugtam be a kártyát, majd egy kattanás után kinyílott. A fürdőből víz csobogás hallatszott. Oké, fürdik. Halkan leraktam a táskámat, majd befeküdtem J-son ágyába, és nyakig betakaróztam. Pár perccel később, elzárta a csapott, és lassú léptekkel befeküdt a saját ágyába. Vártam míg szuszogása egyenletesé vált. Úristen Doris mit művelsz? Na jó, ha már itt vagyok. Lábujj hegyen indultam el felé, mikor hirtelen felugrott.
- Ááá, normális vagy?- riadtam halálra.
- Ezt biztos tőlem kérdezed? - kérdezte gúnyosan.
- Megijesztettél - próbáltam egyenletesen venni a levegőt.
- Mit keresel itt?- érdeklődött.
- Hát....- piszkáltam nagy pólóm alját.
- Várj kitalálom, meztelenül akartál bemászni az ágyamba.
- Mint láthatód nem vagyok meztelen.-tettem karba a kezem.
- Nem állsz messze tőle.-mért végig.
- Csak kiakartalak békíteni. Nézd hoztam piát is.- rántottam elő táskámból az üvegeket.
- Nem is tudom.- tetette a gondolkodást.
- Ugyan már, ne kéresd magad. Nem mindennap látogat meg egy hiányos öltözéken lévő barátod, egy halom piával.- kacérkodtam.
- Jó nem bánom.- vette ki a kezemből. Lassan hajnali három óra, és már az összes alkoholt ami létezik a földön elfogyasztottuk.
- Nagyon kell pisilnem - kuncogtam a párnába.
- Akkor mért nem mész? - nevetett ki Eric.
- Mert nem tudok járni.- sóhajtottam fel.
- Ki vigyelek?
- Ugyan már, te részegebb vagy mint én. Plusz el sem bírnál.- próbáltam megtámasztani a fejem.
- Majd meglátjuk.-azzal felnyalábolt, és elindult a fürdő felé. Többször is megbotoltunk, a rövid úton.
- Na, megmondtam, itt vagyunk.- de még szinte be se fejezte mondatát, a vizes padlón megcsúsztunk. Még szerencse, hogy Eric felfogta az esést.
- Egyben vagy? - alig tudtam kinyögni valami értelmeset, a nevetéstől.
- Nem hiszem, kéne szájon át.....- de nem tudta befejezni, ugyan is a zuhanyrózsával szépen beterítettem, egy nagy adag hideg vízzel.
- Most már tudom, mért nem akartál szörfözni. Elég gázul nézel ki vizes hajjal.- fuldokoltam a nevetéstől.
- Haha, de vicces. Nem azért.- vágta be az áll durcást.
- Akkor még is miért?
- Nem volt szimpatikus a srác, különben is veled volt elfoglalva.
- Csak nem féltékeny voltál? - terült szét huncut mosoly arcomon. De válasz helyett, én is egy adag hideg vizet kaptam arcomba. Teljesen elázott a pólóm, és a hajam. Ha most látna minket itt valaki, csurom vizesen, a fürdő padlóján, tuti hívná az elmeosztályt.
- Fel kéne kelni.-nyögtem egyet, de nem tudtam megmoccanni. Eric nagy nehezen felült, de ismét meg csúszott, és rajtam landolt.
- Azt hiszem.... nem fog menni.- nevetett.
- Részeg vagy.- nevettem együtt vele. Mire arca komoly lett, és eltűrt egy vizes hajtincset a szememből.
- Te meg irtó szexi.- suttogta ajkaimra.

6 megjegyzés:

  1. Uristeeeeeeen! Ezazz! Ez a resz valami lelegzetelallito volt....awwwww ^^ es szerintem csak te erzed ugy, hogy ossze lett csapva :P Imadtam... juuuujj, mar a cimnel tudtam, hogy na a vegen kell, hogy legyen valamiiii, es lett! asdfghjkl nagyon-nagyon varom a kovetkezot!!! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülők, hogy tetszett, és hogy nem lett ezek szerint összecsapott :D Igen, gondoltam hogy a cím árulkodó lesz :D Nem kell sokat várni a kövire :D
      Köszönöm, hogy írtál :D
      Puszi

      Törlés
  2. Szia! :)

    Ááá kedvenc fejezetem lett annyira imádtaaammm!! :) Az egész fejezetet végig mosolyogtam és nevettem, teljesen magam elé képzeltem amiket műveltek és hát a vége volt a legjobb *.* :))))
    Nagyon de nagyon várom már a folytatást :)))

    Puszi: Moncsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Huha kedvenc? Tényleg? Akkor örülők neki :D Úristen, ezért már megéri írni :D Örülők, hogy ennyire tetszett :D Nem kell sokat várni az újra, remélem akkor is írsz nekem :D
      Köszönöm, hogy írtál :D
      Puszillak

      Törlés
  3. Szia!
    Istenkém, annyira szégyenlem magamat, hogy elmondani nem tudom, de itt vagyok, remélem megbocsájtasz, és hogy elnyerjem a megváltást kommentálom az előző fejezetet is -az már mellékes, hogy sikítottam egy hatalmasat, mikor elolvastam és nem bírom ki, hogy ezt ne osszam meg veled :D -

    14. rész: Molly ♥ és itt jött a sikítós rész :)) Úgy örülök, hogy feltűnt, és nagyon tetszik a karaktere, szerepe is! Imádom, imádlak!♥
    Eric egy orbitális nagy idióta, és igaza volt abban, amit Dorisnak mondott Mollyról -de az a valóság, ez meg a történet, szóval komolyra veszem! Eric a történetben is egy orbitális seggfej! Do sutba dobja az önbecsülését, a büszkeségét, erre ez a marha elküldi és hazudik neki. Molly jól tette, hogy megszidta, viszont imádtam azt a jelentet XD ~ ". Na jó, lehet jobb lett volna ha ma fel sem kelek." - van egy olyan nap, mikor a valóságban sem kellett volna ennek megtörténnie :'(
    Meghalok a röhögéstől: "- Én vagyok a felnőtt?; - Nem te idióta." - Milyen igazuk van :DD
    Doris, Mollyt nehéz felülmúlni, de téged is szeretlek! *-* (ezt nem hagyhattam ki, de ismersz *-*)
    Mikor Do-ra rátört a pánik roham, én is alaposan megijedtem, de szívmelengető volt, ahogy Eric megnyugtatta. Talán kicsit meg is bocsájtottam annak a szerencsétlennek, majd amikor könnyezni kezdett, kicsit én is meghatódtam. Ez egy rendkívül érzelmes és nagyszerű rész lett, szerintem eddig a legjobb. És tudom, mit gondolsz, nem is csodálom, hisz ismersz, mint a rossz pénzt, de nem, nem Molly miatt, hanem az egész tökéletes volt!
    Mi? Barátok? ... na ennyit a megbocsájtásról, tényleg egy mocskos nagy idióta vagy, Saade!

    most elkezdem olvasni a 15. részt....

    15. rész: Eric, tudom, hogy elmondtam már párszor, de egy tökfej vagy, viszont az írónak hála, aranyos tökkelütött :D
    Eric szépen kicselezte dorist, olyan jó ilyen harmóniában látni őket, remélem így marad egy jó darabig, ezek kellemes pillanatok :D Szeretem a boldogságot, tudod :)
    Szerencsétlen Saade, senki sem beszél vele XD Molly :)))
    Kis féltékeny, bár Mr.Szörfössrác tényleg helyes ;)
    Komolyan, Eric nem normális XD Én annyit röhögtem ezalatt a két fejezet alatt, mint már elég régen XD Mikor elrabolta :DDD
    Én mindig tudtam, hogy Molly és Doris jó szövetségesek lesznek, na jó, nem mindig, de egy fejezet óta biztos vagyok benne, mert egy a temperamentumuk :D Igazam lett *-* Do, milyen ki hamis, hogy belopózott "hiányos öltözékben" mondjuk én tuti halálra rémültem volna, ha Eric így megijeszt... most pedig jön a szidás Saadeénak-mily meglepő- Komolyan, hogy engedheti Dorisnak, hogy ennyit igyon, mikor tudja, gondjai voltak az alkohollal, nem hiszem el, hogy ennyire felelőtlen.
    A vége viszont iszonyatosan cuki lett, remélem csókká kerekedik ez a mondat!

    Nagyon várom a folytatást, ígérem többé nem maradok el! Remélem sikerült kiengeszteletlenek!
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia főiskolás barátném? vagy ezek után csókolómmal köszönjek? :D
      Igen határozottan megbocsájtok :D Ilyen hosszú komi után mernék mást mondani :D

      Be kell, hogy valljam még a nagyon elején már tudtam,hogy benne lesz Molly, de az elején még gonosz szereplőnek szántam, de aztán én is kicsit jobban megismertem, meg téged se akartalak megbántani, így ilyen szereplő lett :D reménykedtem benne, hogy örülni fogsz neki :D Hát Eric mint az életbe mint itt egy hatalmas seggfej, ezen nincs mit szépíteni..
      Igen, szerintem más is megijedt volna, egy ilyen helyzetbe, de nem szabad megijedni, segíteni neki, ahogy Eric is tette :D
      Tudod, lehet hogy az elején én is megbocsájtottam volna, de mára már engem a könnyek se hatnának meg...
      Azért durva, én egyáltalán nem éreztem jónak, de nektek tetszik,hát örülők neki :D

      Hát az író szívesen el verné a tök fejet amilyen hülye, már elnézést :D
      Igen, de az élet nem habos torta :D
      Hát, igen nem csoda hogy féltékeny :D
      Akkor nagyon örülők, ha tetszett és ha át mentek a viccek és az érzelmek, ennél jobbat nem is lehetne olvasni :D Igen kicsit balul sült el a dolog, Doris akarta meglepni Ericet, ez fordítva történt :D
      Figyeld, Doris nem alkoholista volt,szóval inni szavad, és néha nem árt becsicsenteni :D
      Örülők, hogy tetszett és hamarosan kiderül, hogy mi lesz :D
      Rendben, köszönöm, hogy írtál :D
      Puszillak


      Törlés