2012. december 11., kedd

7.fejezet - Van remény?

Sziasztok! :) Megjöttem a fejezettel!Remélem mindenkinek elnyeri a tetszését. Válaszoltam az előző fejezet komijaira,amit nagyon szépen köszönök!<3 Sajnos csökkent a komik száma,nem tudom miért lehet. Szívesen várom a tanácsokat,ha valami nem tetszik stb..! Nem is húzom az időt! Jó olvasást! ;)



Jason Derulo - In My Head
 Nyuzottan,kialvatlanul,ébredtem reggel.Rá néztem az órámra,még csak 8 órát mutatott.Kinek van kedve akrámihez is a tegnapi után. Hogy fogok ezek után Mike szemébe nézni? Igen,nem küldött el de hogy éljek olyannal aki levegőnek sem néz? Na jó ha már nem tudok aludni kezdhetnék valamit magammal.Ki másztam  az ágyból és kinéztem az ablakon.Nos nem igazán erre számítottam.Ugyan is minden tiszta fehért volt HÓ.Én személy szerint imádom a havat,de gondolom Twitter-en és facebook-on már réges rég megosztotta mindenki hogy esik a hó.Bár itt nincs sok ismerősőm,de a sajátaimból indulok ki. Gyorsan felkapkodtam a ruháim,fogadt mostam,megfésülködtem.Nem is tudom igazából hova sietek mikor rá érek,na mindegy legalább nem kell kapkodnom.Enni kéne valamit táncpróba előtt.Ahogy mentem le a lépcsőn hallottam Mike és Rosa hangját.Mikor leértem el hallgatak.Szóval rólam volt szó.
-Jó reggelt-mosolyogtam rájuk.
-Neked is -mondták egyszerre.
-Tessék kincsem egyél,kell az erő a tánchoz-rakta elém Rosa a tojás rántottát és a gyümölcs levet.
-Köszönöm-Valami témát ki kéne találni,ami oldja a feszültséget.
-Nem gondoltam volna, hogy itt már ilyenkor esik a hó -Na jó ennél jobb nem jött volna? Az öregasszonyok szoktak időjárásról beszélni.
-Nos Svédország csupa meglepetés-mondta Rosa
-Nem baj,én szeretem a havat-Mutattam a felsőmre amin "I love snow" diszelget.Rosa megmosolyogta,de Mike-nak még a szempillája sem mozdult meg.Nehezebb lesz mint gondoltam.
-Öö Mike,eltudnál vinni a táncterembe? Persze ha nincs dolgod!-kérdztem két falatt között.Na vajon most mit válaszol?
-Persze majd ki doblak előtte,de érted nem tudok menni-mondta egy hangúan.Oké,lehet hagynom kéne kicsit.Gyorsan befejeztem a reggelimet,jól felöltöztem és már mentünk is.Egész úton csöndbe voltam , jobbnak láttam ha nem szólók.Nem akarok még jobban erontani mindent.
-Köszönöm hogy elhoztál-mosolyogtam rá
-Nincs mit,szia-el is hajtott mielőtt még köszönhettem volna .Remek napnak igérkezik.

-Sziasztok!-köszöntem a többieknek,majd rohantam is átöltözni.Gyorsan bemelegitettünk,és neki is álltunk.Sikerült megtanulnom a táncot,már csak az a kérdés hogy elnyertem e a tetszésüket a többieknek.Már csak az kéne hogy ez se sikerüljön.Akkor érvényesen is kijelenthetem hogy egy használhatatlan, szerencsételenség vagyok,akinek nem szabadott volna megszületnie.
-Nos meghoztunk a döntést amiben mindannyian egyet értettünk-Most vagy nagyon jó voltam és bekerültem.Vagy nagyon pocsék,és akkor így ahogy vagyok ki megyek és elásom magam a hóba.
-Úgy döntöttünk...-Hogy direkt húzzátok az agyamat.Mondjad már ki!!!
-Hogy..benne vagy a csaptba-Gondoltam! Várjunk csak azt mondta hogy BENNE vagyok?
-Héé Doris minden rendben? Sokkot kaptál?-legyezte előttem kezét Eric
-Ööö bocs , ne haragudjatok,,
-Jól van már ne kérj ennyiszer bocsánatot-röhögtek rajtam.Nagyszerű égesd még le magad jobba ha ez lehetséges!
-Úristen nem hiszem el ez komoly? Tényleg sikerült?-hitetlenkedtem.Bólintottak mindannyian
-Köszömöm,köszönöm-ugrottam Eric nyakába.Oké,erről leszokhatnék.De az illatta,rögtön az egész tüdőmet át járta.
-Bocs-engedtem el fülig pirulva.
-Nos, ki jön megünnepelni az új tagot? Doris fizet!-röhögöt Alex.Na szép!
-Oké,de ha beéritek egy csomag chips-el meg egy üveg cola-val akkor rendben-vigyorogtam vissza.
-Na hát így már nincs is kedvem-szólt vissza Edin.Imádom a srácokat jól el lehet velük szórakozni.
-Rendben talán még fejenként egy csoki belefér.-Mindenki össze szedte magát és egy közeli kis barátságos étterembe ültünk be.Nagyon jól elnevetgéltünk,hülyéskedtünk.Alex gondoskodott arról,hogy mindenkiről legyen egy képe a mai vacsiról.




Hihetelen ez a srác.Ahogy befejeztük a vacsorát összdobtuk a pénzt és elköszöntünk.Én,Alex és Eric egy kocsival mentünk.Útközben ki dobtuk Alex-ot otthon.Persze nem hagyhatta ki a pikánsabbnál pikánsabb beszólásait ,amin csak nevetni tudtunk.Úgy összevetve a napot nem is volt rossz .Eddig.Nem tudom mi vár otthon.Ugyan az mint reggel? Gyorsan elköszöntem Erctől,és be mentem.Épp hogy leraktam a cuccaim Mike jött le a lépcsőn.
-Doris, azonnal beszélnünk kell!-nézett rám szigirúan.Úristen mi történt már megint??
-Mi történt ?-kérdeztem ijedten.Rám néz majd elkezd nevetni.Nevet? Ennek mi baja?
-Próbáltam...-röhög-Komoly lenni,de ha így nézel rá.-törölgette szemeit.Most ez szórakozott velem? Úgy megrémültem.
-Most akkor nem haragszol rám?-kérdeztem félénken.
-Nem már nem.De igérd meg hogy nincs több hazugság.Rendben?-bólogattam.
-Na gyere ide keblemre-mosolygott rám.Örömmel öleltem át.
-Mi lenne ha ennénk valami fini sütit,Rosa nem rég hozta - vigyorgott rám.Süti? Na jó fejezd be eszel belőle nem lesz semmi bajod .
-Rendben
-Figyeld,meg tennél nekem valami?-kérdezte,mikor befejeztjük a süti zabálást.Szó szerint nagyon sokat ettünk.Nem tudom mi lesz velem.
-Persze,mit?
-El kellene vinnem egy fontos papírt valahová,de most szóltak hogy előbb lesz egy megbeszélésem.Arról nem maradhatok le,de a papírt is el kéne vinni.Nos Tomas jönne ide megkérem vigyen el. Úgy jó lenne? Meg mondom hova csak le kéne adni,és kész!
-Persze nagyon szívesen.Mikor indulnánk?
- 20 perc múlva-nézet rám szégyenlősen.20 perc, oké jobban kell igyekeznem mint gondoltam.
-Öö oké akkor megyek is feltöltözni,sietek-rohantam is fel szobámba.Azért valami csinibe kéne menni nem ?Felvettem egy csinosabb farmert egy csíkos felsőt és egy sötét kék zakót. Hajamat kiengedve hagytam.Késznek nyilvánitottam magam.Gyorsan fel vettem a kabátom.Majd felkaptam az asztalon lévő papírt és a táskám és rohantam is ki.Egy fekete kocsi várt kint.Várjunk csak ez ismerős.

-Te mit keresel itt? Nem úgy volt hogy Tomas jön?-néztem rá meglepetten.
-Igen úgy volt, de kiderült ,hogy neki is kell arra a megbeszélésre, de a papírokat el kell vinni .Szóval meg kért hogy vigyelek el!-vigyorgott rám Eric
-Jól van akkor menjünk-szálltunk be a kocsiba.Elég gyorsan oda értünk.
-Tudod hova kell vinni?-érdeklődtem Erictől
-Igen mondtak valamit,hogy hova,de elég rég voltam itt de meloldjuk-hirtelen egy kutyus futott oda hozzánk.Nagyon szép volt.Labrador a kedvencem. Egy gyönyörű fiatal barna kislány kutya volt.
-Hát sziaa.Hogy kerülsz te ide?-simogattam meg fejét.Rögtön el kezdte csóválni a farkát.
-Úgy látszik ő is kedvel-guggolt le ő is hogy meg tudja simogatni.Mi az hogy ő is? Mért beszélt többes számba?
-Jaj Hope nem hiszem el hogy egyszer hozlak be akkor is elszöksz.Ne haragudjanak-mosolygott ránk egy 40 körüli férfi
-Frank Thomas vagyok-mutatkozott be.Nem őt keressük?
-Semmi baj,különben is magát kerestük.Sajnos munka ügy miatt Mike Colins nem tudott eljönni,és velem küldte el a papírokat.
-Rendben,köszönöm szépen.Még egyszer ne haragudjanak.
-Semmi gond.Szia hope-simogattam meg a kutyus fejét.
-Viszlát.-köszöntünk majd haza felé vettük az írányt.Eric-el eléggé el voltunk ugyan is fele út alatt végig röhögtünk addig a pontig míg a kocsi meg nem állt.


-Most meg mi van?-kérdezte inkább magától mint tőlem.Kiszállt és felnyitotta a motor háztetőt,és úgy nézegette mint ha nagyon értene hozzá.
-Próbáld be inditani.Fordítsd el a kulcsot majd nyomd meg..-Most komoly elmondja hogyan índitsam be a kocsit? Ennyire hülyének nézz?
-Képzeld tudok vezetni-forgattam a szemem
-Semmi,nem lehet hogy kifogyott a benzin?
-Nem hinném
-Hinni a templomba kell Eric és a kocsid igen is azt igazolja hogy üres a tank.Mikor tankoltál utoljára?
-Múlt héten?!-Múlt héten? Még engem nézz hülyének..chh..
-Azota engem is haza hoztál kétszer, és az nem egy-két kilóméter.
-Most mi lesz? Nekem nincs itt térerőm.-Persze hogy egy sötét erdős részen kell lerobbanunk ahol egy lélek se jár.Csak mi.
-Nekem is elég gyenge de talán egy üzenet el megy.-Gyorsan írt egy üzenetett Tomas-nak hogy lerobbantunk nagyából leírta hol lehetünk.Most nincs mit tenni.Várunk
-Mért nem tudtunk valami világos helyen lenni ahol jár is valaki.Elég félelmetes ez a hely.Mindjárt jön valami elvetemült gyilkos és észre se veszi senki hogy kinyír minket -siránkoztam.Eric hangos nevetésbe tört ki.
-Mi van még nem láttál horror filmet? Leroban a kocsi egy eldugott helyen és ilyenkor jön a gyilkos aki brutálisan kivégzi őket,majd felírja a vérükkel hogy...
-Te meg szerintem túl sok horor filmet nézzel.Nyugi nem fogom hagyni hogy bántsanak.Úgy is mindjárt jön értünk valaki-fogta meg két kezével az arcom,tarva a szemkontaktust.Huu de közel van.Ő is egyre gyakrabban nézte a számat.Én meg még levegőt is elfelejtettem venni.Ám hirtelen nagy duda szóra lettünk figyelmesek.Egy ismertlen kocsi állt meg.Ki lehet az?
-Na bepattantok vagy folytatjátok a nyáladzást-szólalt meg életem megkeseritője.Mért pont ő? Mér pont most?
                                                                            Hope

10 megjegyzés:

  1. Szióóó!!!
    Nos kezdjük akkor az elején. Nagyon-nagyon jó volt és örülök, hogy Mike-kal már minden rendben. Uhh, én is bírnám, ha Eric testközelbe lenne velem vagy, hogy egyáltalán láthatnám élőben de ez persze az én kis álmaimban marad.És a vége???? Hát az nagyon, de nagyon aranyos volt és, hogy megint felbukkant , gondolom az a bizonyos Dean, viszi a pálmát. Röviden és tömören. Nagyon tetszett.
    Viszont azt a tanácsot adnám ( ne aggódj ezt én is megkaptam és próbálom meg is tartani őket) hogy a helyesírásra figyelj, mert itt ott néha eltér azzal, aminek kéne lennie. De végül is így is szórakoztató az egész csak, egy jó tanácsként adtam e

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülők,hogy tetszett :)Nos,igen,Eric mindenkire ilyen hatással van :D Hogy kicsoda az,az majd a köviből kiderül :)
      Igen,tudom,és köszönöm!:) Köszönöm,hogy írtál! :)

      Törlés
  2. Szia!!!! xD
    Hát mit is írjak ide......? FANTASZTIKUS IMÁDTAAM!!!!!
    Bocsi hogy csak most tudom írni a komit pedig már tegnap elolvastam csak nem volt rá időm tudod a suli......Na mind1 nem akarlak ezzel untatni!
    Lássuk a fejezetet ami nagyon cool!! :D
    Először is nagyon örültem hogy Doris és Mike kibékültek.Meg persze Eric...........úúúúristeeeen hát de mázlista volt ebben a részben Doris nagyon szívesen lettem volna a helyében......
    És ez a kutyus is nagyon aranyos amit kiraktál kis cuki....:D
    Ngayon tetszett az egész csak siess a következő fejivel!
    Már nagyon várom/várjuk!! xD
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Viki! :)
      Akkor nagyon örülők :P
      Semmi baj,teljesen megérte,és együtt érzek veled :)
      Háhá igen,sok lány lenne most Doris helyébe :D Igen,szerintem is irtó cuki kutyus :D
      Köszönöm,hogy írtál ! :)
      Puszillak

      Törlés
  3. Szia :D
    Hát milyen szégyen hogy nem először írok :( De itt vagyok *-*
    IMÁDTAM :DD Szerintem ez lett a legjobb fejezet, tartalmilag mindenképpen ez a kedvencem :D :D
    Az elején kicsit megijesztett ez a dermedt hangulat, de aztán jött, a bevétel a csapatba, ami remélhetőleg jó irányba tereli Doris életét :) Ráadásul Mike jól átvert minket, de így legalább Doris megtanulta a leckét, hogy ne hazudjon többet!
    Milyen véletlen.. pont mindenkit papírért küldenek.. valószínű egyenlőre tényleg véletlen, de jókor jött :D
    Eric -.-" az autó benzinnel megy haver ;) Bár mostanában futva közlekedik XDD .. És még ő magyarázza el, hogyan kell beindítani egy autót.. Saade XDD
    Szívem, kicsit sok a horror film nem? Már attól megijedtem, hogy elolvastam O_O Na de az a jelenet.. mennyire fantasztikusan cuki volt *-* De ennek a baromnak megint most kellett jönni.. mekkora poén lenne ha nem ülnének be XDD hahaha
    Várom a következőt nagyon <3
    És tudod, amit megbeszéltünk :D
    Imádlak <3
    Puszi Jenni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jenni :)
      Dehogy szégyen,nagyon örülők,hogy ha írsz,mindig nagyon jól esik :) Nem számít hányadiknak írsz ;) Örülők ha tetszett, és akkor megnyugodtam :D
      Ne haragudj, hogy megijesztettelek ezzel a fagyos hangulattal :D De szép lassan felengedett :D Nos,igen Mike haláli pasi :D Háát reméljük tanul belőle,de ki tudja :D
      Tényleg véletlen volt,de szerintem senki se bánta :D Legfeljebb Tom és Mike, aki egy unalmas megbeszélésen üldögélt xD
      Háháh ..igen, Eric de reméljük tanul az esetből :D Igen Eric kicsit alá becsülte Doris-t, mármint azt hiszi, hogy a nők nem tudnak vezetni :O? Ejej XD
      Na jó, azért nem volt ijesztő :D De az biztos, én se szívesen lennék ilyen helyen, de azért jobban meggondolva, ha Eric-el lennék, még az se érdekelne ha a gyilkos egy fűrésszel jönne felém xDD
      Nos,igen ő rosszabb mint a.... áá erre nem találok megfelelő hasonlatot xDD Hogy mi lesz az a köviből kiderül :D
      Igen,igen tudom :D
      Köszönöm,hogy írtál,imádlak :D
      Puszillak

      Törlés
  4. Szia (:
    Bocsánat, hogy megint az utolsó pillanatban esem be, de hétvégén lazultam egy cseppet (:
    A fejezet tetszett, és én nem igazán fedeztem fel helyesírási hibákat, csak a veszőket hiányolom az összetett mondatoknál, ara kérlek figyelj oda, hogy áttekinthetőbb legyen!
    Tartalmilag ez a rész is tetszett, sőt! (:
    Felvezetetted okosan a feszültséget, majd kicsit oldottad azzal, hogy Doris bekerült a csapatba és amikor nem számítottunk rá, robbantottál! Jöhetett a békülés, nekem tetszett az egész fejezet szerkezete, eddig ezt építetted fel a legjobban! Nagyon látványosan fejlődsz, és a hosszúsággal is elégedett voltam (:
    Ez a sötét erdő egy filmre emlékeztet, de ha agyonütnél sem jutna eszembe a címe, pedig többször láttam már! - Jennifer, te ott felettem, ha eszedbe jut jelezz! (= , elnézést a kis kitérőért, de ahogy olvastam annak a képei peregtek előttem -
    Sajnálom, hogy megint beállított Dean, de az a csóknak készülődő közeledés még valóban korai lett volna, és érzéseim szerint nem ez volt az utolsó , amit "drága barátunk" megzavart..
    Várom a következőt és igyekszem időben ideérni!
    Melody (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Melody! :)
      Semmi baj,de azért kicsit irigy vagyok...de jó megy egyeseknek :D Azért remélem, sikerült kipihened magad :D
      Az a baj,hogy nem nagyon olvastam át, de most még jobban oda fogok figyelni :) Nagyon örülők,hogy tetszett :)
      Háát igen, próbálkoztam,nem akartam hogy az egész rész ilyen depis legyen :D Igen? El sem hiszed mennyire jól esnek a szavaid,annyira jó ezt hallani :D
      Nos,nem tudom melyik filmbe lehetett :O Én is elég sok horrort láttam már..
      Igen, Dean mindenhol ott van >.< szörnyű :D Igen,még nem volt itt az ideje :D Háát csak csinálnak valamit :D Legfeljebb lekötözöm valahova hehe :D
      Köszönöm,hogy írtál :)
      Puszillak

      Törlés
  5. HEYO!!! :D Tetszik ez a történet! :D:D Nagyon tetszik!!! :D:D Pillanatnyilag leragadtam ennél az egy szónál... azt hiszem bővítenem kell a szókincsemet! :) Várom a következő részeket... de had kukacoskodjak egy kicsit.... a képen egy golden retriever van....nem labrador... :D:D De egyébként semmi gondom... vagy is... de... de azt már mások írták... a Helyes írásra figyelj oda....:D Elvonja a figyelmet a történetről, ha valamit nem megfelelően írsz le. Csak ennyi.. ÉÉÉss igyekszem továbbra is olvasni és kommentelni!
    Pusszaaaaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Üdv itt! :D
      Akkor nagyon örülők :)
      Igen,tudom, hogy golden...kicsit figyelmetlen voltam, de már nem javítottam ki :) De azért köszi, hogy szóltál!
      Igen,még jobban oda fogok figyelni ! :)
      Köszönöm,hogy írtál :)
      Puszi

      Törlés